بازی

معرفی Tomb Raider جدید طی سال میلادی جاری صورت می‌گیرد

معرفی Tomb Raider جدید طی سال میلادی جاری صورت می‌گیرد

طبق گزارشات جدید، لارا کرافت (Lara Croft) و فرنچایز Tomb Raider احتمالاً زودتر از آنچه تصور می‌شود در راه کنسول‌ها باشند.

براساس گزارش‌ها، کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) قصد دارد طی سال ۲۰۲۳ از نسخه جدید فرنچایز «توم ریدر» رونمایی کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟

این خبر درحالی منتشر شد که مشخص نیست رونمایی از بازی جدید در چه زمانی صورت می‌گیرد اما ظاهراً فرایند توسعه بازی به خوبی دنبال می‌شود و درحال حاضر این اثر در مرحله کامل تولید قرار دارد. همچنین به نظر می‌رسد کریستال داینامیکس قصد دارد توسعه دهندگان بازی اونجرز را به این عنوان انتقال بدهد تا به طور کامل روی آن کار کنند.

کمی پیش، اخباری مبنی بر قطع پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers منتشر شد و قبل از اعلام رسمی آن، میلر راس (Miller Ross) افشاگر معتبر در رسانه Xputer خبر از وقوع این امر داده بود. حال همین فرد اخبار جدید درباره توم ریدر را منتشر کرده است. درحال حاضر جزئیات دیگری درباره Tomb Raider در دسترس نیست به غیر از این که انتشار آن برعهده Amazon Game Studios قرار دارد.

Tomb Raider

علاوه‌بر مورد فوق، به نظر می‌رسد این بازی روی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 توسعه پیدا می‌کند و طبق افشای صداپیشه این عنوان، نسخه جدید توم ریدر با اسم رمز Project Jawbreaker شناخته می‌شود. همچنین در سال ۲۰۲۲ اطلاعاتی از داستان این اثر لو رفت که ظاهراً لارا کرافت را با گروهی همراه می‌کند که وی برای آن‌ها نقش مربی را دارد. درحالی که این اطلاعات مورد تایید قرار نگرفتند اما کریستال داینامیکس به سرعت پس از انتشار آن‌ها با استفاده از قانون کپی رایت درخواست حذف اخبار را از منبع اصلی کرده بود که باعث اعتبار پیدا کردن این اطلاعات شد.

در صورتی که همه چیز به خوبی پیش برود و بازی امسال معرفی شود، احتمال این که برای عرضه نهایی در سال ۲۰۲۴ یا با کمی تاخیر، ۲۰۲۵ درنظر گرفته شود، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. فعلاً محتمل‌ترین زمان برای معرفی کامل و نمایش بازی، حوالی رویداد E3 و سامر گیم فست است اما از آن‌جایی که استودیو درباره آن صحبتی نکرده، ممکن است تا پایان سال میلادی جاری خبری از این معرفی نشود.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا