بازی

کار روی بازی STALKER 2 دوباره آغاز شده است

کار روی بازی STALKER 2 دوباره آغاز شده است

چند ماه از حمله ارتش روسیه به کشور اوکراین گذشته و اکنون استودیو GSC Game World توانسته دوباره روند توسعه بازی Stalker 2 را از سر بگیرد.

GSC Game World پس از حمله روسه به کشور اوکراین اعلام کرد که روند توسعه بازی متوقف شده و اعضای تیم بازی از کی‌یف به پراگ منتقل می‌شوند. اکنون در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در در کانال دیسکورد استودیو، اعلام شده که روند توسعه بازی دوباره از سر گرفته شده است. این بازی که قرار بود در اواخر پاییز به بازار عرضه شود، در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد که کاملا قابل درک است. 

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl شخصیت اصلی جدیدی را به طرفداران معرفی خواهد کرد. در این بازی شاهد هسته اصلی گیم‌پلی نسخه قبلی در یک دنیای جهان باز خواهیم بود. نکته مهم دیگر این است که تصمیمات بازیکنان روی داستان و دنیای بازی تاثیر گذار هستند و اگر بخواهید اکتشافات بیشتری داشته و به سراغ مراحل فرعی بروید، می‌توان صدها ساعت را صرف بازی کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!با بهترین زامبی‌ها تا پای مرگ بروید
بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!

در ابتدا استودیو GSC Game World قرار بود بازی Stalker 2 را در سال ۲۰۱۲ منتشر کند، تقریباً سه سال پس از عرضه Call of Pripyat. با این حال، ساخت و توسعه به بن‌بست خورد و استودیو چاره‌ای جز رها کردن پروژه نداشت. در سال ۲۰۱۸ این استودیو اعلام کرد که یک بار دیگر این پروژه را راه‌اندازی کرده و ساخت پروژه را با آنریل انجین ۵ از سر گرفتند.

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl به صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دست ساخت قرار داشت. 

مطلب پیشنهادی:بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناکهارمونی وحشت
بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناک


داستان کامل پاپی پلی تایم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا