بازی

تصویر دیگری از بازی Starfield لو رفت

تصویر دیگری از بازی Starfield لو رفت

حتی تاخیر انتشار بازی Starfield تا نیمه اول ۲۰۲۳ نتوانسته جلوی لو رفتن یک تصویر دیگر از این بازی نقش‌آفرینی فضایی را بگیرد.

به‌تازگی تصویر دیگری از بازی Starfield در ردیت قرار گرفته که البته، بگذارید هشدار دهیم، هیجان‌انگیزترین چیزی نیست که تاکنون از این بازی مشاهده کرده‌ایم. این تصویر، قرار گرفته شده توسط کاربر r/OdahP، یکی از درهای بازی را نشان می‌دهد.

بله. یک «دَر». یکی از همان درهایی که در امثال Fallout 4 و Skyrim دکمه E را می‌زدیم، وارد یک لودینگ طولانی می‌شدیم (مخصوصا در نسل‌های قبلی کنسول‌ها) و سپس در یک اتاق جدید ظاهر می‌شدیم. حداقل امیدواریم که درهای بازی Starfield به لطف SSDهای موجود در ایکس باکس سری ایکس/اس بدون لودینگ باشند، یا حداقل لودینگشان سریع صورت بگیرد.

بازی Starfield

به دور از شوخی و اگر انصاف را رعایت کنیم، با این که تصویری از یک در چیز زیادی به ما نمی‌گوید، اما حداقل کمی ما را با سبک هنری و طراحی‌هایی که هنرمندان بتسدا برای این بازی انتخاب کرده‌اند بیشتر آشنا می‌کند.

چند ماه پیش بود که ۵ تصویر دیگر از بیلد سال ۲۰۱۸ استارفیلد فاش شد. اما در حالی که تقریبا همه مطمئن بودیم بازی نقش‌آفرینی استودیو بازی‌سازی بتسدا این پاییز از راه می‌رسد، هفته گذشته فهمیدیم که بازی به همراه عنوان Redfall از استودیو آرکین تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است.

با این حال، رسما تایید شده است که در رویداد ایکس باکس و بتسدا که در تاریخ ۲۲ خرداد برگزار می‌شود، نمایشی جدید از بازی Starfield خواهیم دید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال


داستان کامل پاپی پلی تایم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا