بازی

بخش اول فیلمبرداری فیلم Avatar 4 به پایان رسید

بخش اول فیلمبرداری فیلم Avatar 4 به پایان رسید

جان لاندو، تهیه‌کننده فیلم آواتار 4 (Avatar 4) به تازگی اعلام کرده که مراحل فیلمبرداری به خوبی پیش می‌رود و بخش اول فیلمبرداری به پایان رسیده است. قرار بود فیلمبرداری هر ۴ دنباله این فرانچایز علمی‌تخیلی مشهور همزمان در سال ۲۰۱۷ آغاز شود، اما جیمز کامرون، کارگردان این فرانچایز تا زمان پسا تولید دو دنباله اول، ساخت آواتار ۴ و ۵ را عقب انداخته بود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

لاندو در گفت و گو با ورایتی درباره روند فیلمبرداری گفت:

ما بخش زیادی از اکت اول آواتار 4 به پایان رساندیم و دلایل منطقی زیادی برای انجام این کار داشتیم. ما بیشتر طرح داستانی قسمت چهارم را طراحی کردیم اما در واقع هنوز همه آن را فیلمبرداری نکرده‌ایم ـ فقط اکت اول. نمی‌توانستیم چیزی را که مخاطبان امروزه می‌خواهند ۵ سال پیش، ۸ یا ۹ سال پیش ارائه دهیم. به زمان نیاز داشتیم تا آن را به سطحی برسانیم که مخاطبان این عصر لایق آن هستند.

جیمز کامرون نیز چندی پیش به صورت مجازی در نمایشگاه D23 دیزنی حضور پیدا کرد و اطلاعات جدیدی از دیگر دنباله‌های این فیلم محبوب داد. کامرون در حین ارائه به‌روز‌رسانی در مورد قسمت چهارم، اعلام کرد که فیلمبرداری آواتار ۳ هنوز ادامه دارد. او همچنین اشاره کرد که آواتار ۲ هنوز در مرحله پس از تولید قرار دارد و «به خوبی پیش می‌رود» و دستگاه‌های استودیو Weta «دیدنی» به نظر می‌رسند. اولین قسمت آواتار مدت‌ها رکورد پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران را در اختیار داشت و کامرون در سال ۲۰۰۹ آن را جایگزین دیگر فیلم محبوب خود، تایتانیک کرد.

فیلم آواتار 4

در دنباله آواتار سم ورثینگتون همچنان در نقش جیک سالی، یک تفنگدار دریایی سابق بازی خواهد کرد. در حالی که سالی کار خود را به عنوان جاسوس در میان Na’viها آغاز کرد، عاشق یکی از آن‌ها به نام نیتیری (زوئی سالدانیا) شد و در نهایت با ارتش زمینی خودش که حاضر بود سیاره را با بی‌رحمی کامل برای جستجوی فلز کمیابی به نام unobtanium با خاک یکسان کند، مقابله نمود.

فیلم Avatar: The Way of Water که در واقع اولین دنباله فرانچایز اصلی است برای اکران ۲۵ آذر ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده، قسمت سوم در ۳۰ آذر ۱۴۰۳، قسمت چهارم در ۲۷ آذر ۱۴۰۵ و قسمت پنجم در ۲ دی ۱۴۰۷ اکران می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا