بازی

کپکام روی نسخه جدید بازی‌های قدیمی خود کار می‌کند

کپکام روی نسخه جدید بازی‌های قدیمی خود کار می‌کند

کپکام (Capcom) طی جدیدترین جلسه با سهام‌داران شرکت اعلام کرده که احتمال بازگشت یک سری از بازی‌های قدیمی آن‌ها وجود دارد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی

کپکام در سال ۱۹۸۳ تاسیس شده و کتابخانه‌ای بزرگ از آی‌پی‌های اورجینال دارد. با وجود اینکه سری بازی‌های رزیدنت اویل در سال‌های گذشته در مرکز توجهات قرار داشته، اما از سوی دیگر به عناوینی مثل Lost Planet، اوکامی و Power Stone کمتر توجه شده است. در این جلسه در پاسخ به برنامه‌های شرکت برای آی‌پی‌های قدیمی، اعلام شد:

ما در حال حاضر روی تنظیم برنامه‌هایی برای بازی‌های آینده خود کار می‌کنیم که بر اساس داده‌های مربوط به تقاضا از بازار هستند. در آینده، ما به در نظر گرفتن خواسته‌های مشتریان در هنگام طراحی محصولات آتی خود ادامه خواهیم داد.

بازی قدیمی کپکام

دیگر آی‌پی فراموش شده این کمپانی شامل Viewtiful Joe می‌شود که توسط هیدکی کامیا در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد. بازی مبارزه‌ای Darkstalkers نیز پس از سال ۱۹۹۷ نسخه جدیدی دریافت نکرده است. این کمپانی در یک دهه گذشته تنها یک آی‌پی جدید معرفی کرده که Pragmata نام دارد. آخرین آی‌پی جدید کپکام Dragon’s Dogma بود که در سال ۲۰۱۲ در سراسر جهان به بازار عرضه شد. 

Pragmata قرار بود در سال ۲۰۲۲ به بازار منتشر شود، اما کپکام برای اطمینان از کیفیت بالای بازی، تاریخ عرضه آن را تا سال ۲۰۲۳ عقب برد. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان


ماینکرفت #72 – متفاوت‌ترین چالش ماینکرفت!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا