رمز ارز

صدها هزار کاربر جدید برای شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس اطلاعیه جدید منتشرشده، شیبا اینو (SHIB) اکنون به صورت بومی در پلتفرم اینترنت کامپیوتر (Internet Computer) نگهداری می‌شود و به این ترتیب، می‌تواند در معرض دید صدها هزار کاربر رمزارز قرار بگیرد.
بنیاد دیفینیتی (Dfinity)، سازمان غیرانتفاعی توسعه‌دهنده بلاکچین اینترنت کامپیوتر، در توییتی اعلام کرده که کاربران به زودی می‌توانند شیبا اینو را به صورت بومی در این بلاکچین نگه دارند. این امر توسط کلید زنجیره‌ای ECDSA که نیازی به پل ندارد، امکان‌پذیر می‌شود.
لازم به ذکر است که در همین هفته، بنیاد دیفینیتی از ادغام شبکه اصلی اینترنت کامپیوتر با بیت کوین نیز خبر داد، اقدامی که قراردادهای هوشمند پیشرفته را برای بزرگترین ارز دیجیتال جهان به ارمغان می‌آورد. به این ترتیب، شبکه اینترنت کامپیوتر اکنون به عنوان یک لایه دوم برای بیت کوین عمل می‌کند، جایی که قراردادهای هوشمند در اینترنت کامپیوتر می‌توانند بیت کوین را به صورت بومی نگهداری کرده و ارسال و دریافت کنند، بدون اینکه نیازی به پل‌های بلاکچینی یا سایر اشخاص ثالث داشته باشند.
به عنوان بخشی از این اقدامات جدید، Helix، یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اینترنت کامپیوتر با قابلیت امضای کلید زنجیره‌ای و اکنون بر پایه بیت ‌کوین ساخته شده است که امکان مبادله توکن‌های بین زنجیره‌ای بدون نیاز به پل را فراهم می‌کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند شیبا اینو، دوج کوین (DOGE)، پالیگان (MATIC) و رمزارزهای دیگر را از طریق Helix معامله کنند.
در سال میلادی جاری و علی‌رغم زمستان ارزهای دیجیتال، شیبا اینو شاهد افزایش قابل‌توجه تعداد هولدرهای خود بوده و بیش از ۲۵۰ هزار کاربر جدید به شبکه این میم کوین محبوب اضافه شده است.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!
ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا