رمز ارز

هجوم سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال برای چهارمین هفته متوالی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با افزایش قیمت‌ دارایی‌های دیجیتال، برای چهارمین هفته متوالی میزان سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی را تجربه می‌کند.
هجوم سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال برای چهارمین هفته متوالی!بر اساس داده‌های CoinShares، هفته گذشته مجموعاً ۱۱۴ میلیون دلار ورودی خالص به بازار ارزهای دیجیتال را شاهد بوده‌ایم که بیشترین مقدار آن مربوط به محصولات مرتبط با بیت‌کوین (با ۱۰۴ میلیون دلار) بوده است. بیت کوین برای اولین بار از ژوئن ۲۰۲۲ هفته را با عبور از مرز ۳۰ هزار دلار آغاز کرد.
به گزارش رمزارز نیوز و با استناد به داده‌های منتشرشده توسط CoinShares، گردش مالی چهار هفته‌ای بیت کوین در حال حاضر به ۳۴۵ میلیون دلار رسیده است.
شرکت CoinShares دلیل استقبال از خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین را «پناه آوردن به دارایی‌های امن توسط سرمایه‌گذاران که از چالش‌های مالی سنتی می‌ترسند»، عنوان کرده است.
دارایی‌ها و خدمات مرتبط با اتریوم در هفته گذشته تنها ۳۰۰ هزار دلار ورودی خالص داشته‌اند، آن هم در شرایطی که تکمیل موفقیت‌آمیز به‌روزرسانی شانگهای منجر به افزایش قیمت اتریوم به بالای ۲ هزار دلار برای اولین بار از آگوست ۲۰۲۲ شده است.
بر اساس این گزارش، سهام مرتبط با بلاکچین هفته گذشته ۵٫۸ میلیون دلار ورودی خالص به دست آوردند که مجموع دارایی‌های تحت مدیریت را به ۱٫۹ میلیارد دلار رساند که بالاترین رقم از اکتبر ۲۰۲۲ قبل از ورشکستگی صرافی FTX است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌دسک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا