بازی

کوجیما ادعا کرد بازی جدیدش مانند «یک رسانه جدید» خواهد بود

کوجیما ادعا کرد بازی جدیدش مانند «یک رسانه جدید» خواهد بود

هیدئو کوجیما ظاهرا در حال کار روی چندین پروژه است و اکنون ادعا کرده که یکی از بازی‌های آینده‌اش «مانند یک رسانه جدید» خواهد بود.

در مصاحبه‌ای جدید با نشریه گاردین، کوجیما به‌طور خلاصه درباره یکی از بازی‌های آینده خود صحبت کرد. او گفت:

تقریبا شبیه یک رسانه جدید است. اگر این [بازی] موفقیت آمیز باشد، اوضاع را نه فقط در صنعت بازی، بلکه در صنعت سینما نیز تغییر خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

او همچنین اضافه کرد که چالش این بازی بی‌نام، ایجاد یک زیرساخت است:

می‌توانید آزمایش‌های موفقی داشته باشد، اما بین یک آزمایش و مکانی که در آن چیزی به بخشی از استفاده روزمره شما تبدیل می‌شود، فاصله زیادی وجود دارد.

بازی مورد بحث این گزارش احتمالا «Overdose» است، یکی از دو بازی که هم اکنون توسط Kojima Productions در دست توسعه قرار دارد. گفته می‌شود که بازی دیگر Death Stranding 2 خواهد بود.

اخیرا تایید شده بود که «ال فانینگ» (Elle Fanning) در بازی بعدی کوجیما حضور خواهد داشت. همچنین ظاهرا بازیگر زن دیگری نیز در این بازی حضور دارد که گفته می‌شود «مارگارت کوالی» خواهد بود که در اولین بازی «کوجیما پروداکشنز»، یعنی Death Stranding نیز حضور داشت.

کوجیما همچنین در ماه ژوئن در کنفرانس ایکس باکس و بتسدا حضور پیدا کرد تا فاش کند که با استودیو بازی‌سازی ایکس باکس در حال کار روی بازی است که از مدت‌ها قبل قصد ساخت آن را داشته اما به دلیل محدودیت‌ها فنی چنین کاری امکان‌پذیر نبوده است.


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا