بازی

بایوور اطلاعات جدیدی از Dragon Age: Dreadwolf منتشر کرد

بایوور اطلاعات جدیدی از Dragon Age: Dreadwolf منتشر کرد

استودیو بایوور پست جدیدی منتشر کرده که اطلاعات تازه‌ای از وضعیت ساخت عنوان نقش‌آفرینی Dragon Age: Dreadwolf ارائه می‌کند. گری مک‌کی، مدیر کل BioWare، در وبلاگ EA اعلام کرد که بازی به مرحله آلفا رسیده است.

اکنون می‌توانیم کل بازی را تجربه کنیم، از صحنه‌های ابتدایی اولین ماموریت تا انتهای داستان قابل بازی است. می‌توانیم همه چیز را به عنوان یک تجربه منسجم ببینیم، بشنویم، احساس و بازی کنیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 

این پست وبلاگ در ادامه توضیح داد که در حال حاضر تیم روی سرعت بازی، روابط مختلفی که بازیکنان با دیگر شخصیت‌ها خواهند داشت و همچنین «انسجام روایت» تمرکز کرده است. همچنین منطقه جدیدی که در بازی قابل کاوش خواهد بود، شهر Minrathous، پایتخت امپراتوری Tevinter است.

در بازی‌های قبلی درباره Minrathous صحبت کرده بودیم و اکنون بالاخره می‌توانید از آن بازدید کنید! شهری که بر سحر و جادو بنا شده و هویت بصری مخصوص به خود را دارد و در مقایسه با شهرهای قبلی که در Dragon Age از آن‌ها بازدید کرده بودیم، بسیار دیدنی‌تر است.

در انتهای پست اشاره شد که رسیدن به نقطه عطف آلفا برای تیم سازنده Dragon Age بسیار مهم بوده، اما کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. آن‌ها همچنین دوست دارند با شفافیت در مورد روند ساخت با طرفداران صحبت کنند و آن‌ها را در مورد آنچه که می‌سازند، به‌روز نگه دارند.

Dragon Age

این وبلاگ همچنین اشاره مختصری به پروژه بعدی Mass Effect داشت که در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد. به گفته مک‌کی، تیمی از بایوور، سخت مشغول کار روی بازی جدید تک‌نفره (Single-Player) مس افکت هستند و مشتاقانه منتظر ماه آینده میلادی هستند تا روز N7 (هفتم نوامبر) را با طرفداران جشن بگیرند.

BioWare اولین بار در نوامبر ۲۰۲۰ با انتشار یک تریلر اعلام کرد که در حال کار روی یک عنوان جدید از دیگر سری بازی‌های محبوب خود، Mass Effect است.


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا