بازی

نقش ولورین در فیلم Deadpool 3 احتمالا پررنگ باشد

نقش ولورین در فیلم Deadpool 3 احتمالا پررنگ باشد

طبق اخبار جدید به نظر می‌رسد نقش هیو جکمن در فیلم ددپول 3 (Deadpool 3) پررنگ‌تر از چیزی که به نظر می‌رسید باشد. هیو جکمن و رایان رینولدز بازیگر اصلی این فیلم اخیرا با ورایتی مصاحبه‌ای داشتند که طی آن رینولدز از اشتیاقش و هیجانش برای حضور این دو کاراکتر در فیلم صحبت کرد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارولقهرمان‌هایی که تصمیمات غیرقهرمانانه می‌گیرند
معرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارول

گویا رایان رینولدز ۳ سال و نیم پیش برای اولین بار با کوین فایگی درباره حضور ولورین صحبت کرده و گفته که این اتفاق در آن زمان میسر نبود. وی در این باره گفت:

این اتفاق در آن زمان ممکن نبود، اما اکنون که فرصت کار با یکی از نزدیک‌‌ترین دوستانم فراهم شده و می‌توانیم ولورین و ددپول را در یک فیلم داشته باشیم که مانند به واقعیت پیوستن یک رویای بزرگ است.

درحالی که این فیلم اکنون عموما با عنوان Deadpool 3 شناخته می‌شود، اما ممکن است نام آن تغییر کند. هیو جکمن درباره این موضوع گفت: «مطمئنم که ولورین این عنوان را زیاد دوست نخواهد داشت.» بازگشت جکمن به این نقش با یک معرفی غافل‌گیرکننده از سوی او و رایان رینولدز ماه گذشته انجام شد که به عنوان اولین حضور آن‌ها در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

فیلم ددپول 3

این دو همچنین قول دادند که این فیلم تاثیری روی عنوان مورد علاقه طرفداران یعنی لوگان نخواهد گذاشت. ددپول و ولورین در کامیک‌ها ارتباط نزدیکی دارند، زیرا منشا هر دو از برنامه Weapon X است و برای مدت طولانی در X-Force با هم کار می‌کنند، اگرچه رابطه آن‌ها به نوعی است که هنوز در هیچ فیلمی لایو اکشنی نشان داده نشده است.

در اخبار مرتبط خواندیم که تاریخ اکران فیلم ددپول 3 دو ماه عقب افتاد و این فیلم تحت نظر دیزنی همچنان بزرگ‌سالانه باقی خواهد ماند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا