عمومی

هیئت‌مدیره جدید پلتفرم ماستودون با حضور فردی ایرانی تشکیل شد

هیئت‌مدیره جدید پلتفرم ماستودون با حضور فردی ایرانی تشکیل شد

مدیرعامل ماستودون با انتشار بیانیه‌ای اعضای هیئت‌مدیره‌ی سازمان غیرانتفاعی جدید را معرفی کرد. در بین افراد حاضر، نام یک ایرانی به‌چشم می‌خورد.

در بخشی از بیانیه‌ی ماستودون آمده است: «در راستای حمایت از رشد و توسعه‌ی توانایی‌های پلتفرم ماستودون، سازمان غیرانتفاعی جدیدی در ایالات متحده تشکیل داده‌ایم که روی تسهیل تلاش‌ها تمرکز دارد، ازجمله امکان دریافت کمک‌هزینه‌های مالی و غیرمالی معاف از مالیات.»

امیر قوی به‌عنوان رئیس مشترک بخش Technology Transactions Practice، فعالیت‌های اصلی شرکت Fried Frank را رهبری می‌کند؛ جایی که به مشتریان در زمینه‌ی فناوری پیشرفته و امور مالکیت معنوی مشاوره می‌دهد. قوی همچنین سخنگو و تحلیلگر رسانه‌ای در زمینه‌ی دارایی‌های دیجیتال و محاسبات کوانتومی است.

اسراء الشافعی مدافع حقوق بشر و بنیانگذار Majal.org و صندوق Numun است. الشافعی در حال حاضر در هیئت‌مدیره‌ی بنیاد ویکی‌‌مدیا خدمت می‌کند.

کارین بزویدنهاوت، مدافع و حامی کارآفرینان اجتماعی است و به‌عنوان مدیر سابق بنیاد Shuttleworth، به نوآوری اجتماعی و سیاست از طریق مداخلات عملی علاقه‌ی زیادی دارد. او از طریق تجربیات خود به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره در سازمان‌های اجتماعی در سراسر جهان، تلاش می‌کند با ایجاد ارتباطات، یادگیری را تسریع کند.

فلیکس هلاتکی از سال ۲۰۲۰ مدیر امور مالی ماستودون بوده و هم‌اکنون مدیرعامل شرکت SOLARYS است؛ شرکتی که روی نرم‌افزاری برای آتش‌نشانان داوطلب در یکی از مناطق آلمان کار می‌کند.

بیز استون یک کارآفرین است که به‌عنوان یکی از بنیانگذاران توییتر (ایکس کنونی)، شناخته می‌شود. حرفه‌ی بیز جنبه‌های مختلفی از فناوری و شبکه‌های اجتماعی را شامل می‌شود، از جمله مشارکت در توسعه‌ی وبلاگ‌نویسی، پادکست و مواردی از این دست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا