عمومی

گوشی میان‌رده Oukitel با باتری ۲۱ هزار میلی‌آمپرساعتی، عمر باتری یک‌هفته‌ای و ضخامت بسیار زیاد رونمایی شد

گوشی هوشمند Oukitel WP19 بیشتر شبیه پاوربانک است که قابلیت‌های اضافه‌ای برای تبدیل‌شدن به گوشی هوشمند ارائه می‌دهد. امروزه، استفاده از باتری‌های ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در بسیاری از گوشی‌های هوشمند شاهد هستیم؛ اما حتی این ظرفیت برای برخی کاربران کافی نیست. در این‌ شرایط، می‌توانید گوشی‌هایی بخرید که به باتری ۶,۰۰۰ یا ۷,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده‌اند. به‌هرحال، حالا گوشی جدیدی معرفی شده است که ازنظر ظرفیت باتری، همه‌ی رقبایش را به‌سادگی کنار می‌زند.

به‌گزارش AndroidAuthority، شرکت Oukitel گوشی هوشمند جدیدی به‌ نام Oukitel WP19 معرفی کرده است که از باتری ۲۱,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. بدین‌ترتیب، این گوشی احتمالاً بزرگ‌ترین باتری را میان گوشی‌های عرضه‌شده به بازار در خود جای داده است.

oukitel wp19 گوشی هوشمند

Oukitel مدعی شده است با هربار شارژ WP19، می‌توان تا یک هفته با آن کار کرد. همچنین، این شرکت اعلام کرده است با هربار شارژ این گوشی، می‌توان تا ۳۶ ساعت پخش ویدئو، ۱۲۳ ساعت موسیقی، ۱۲۲ ساعت مکالمه و ۲,۲۵۲ ساعت حالت آماده به‌کار را از آن انتظار داشت. به‌دلیل باتری بسیار بزرگی که در این دستگاه استفاده شده است، قابلیت شارژ سیمی معکوس در آن اهمیت زیادی دارد؛ زیرا این باتری دراصل معادل پاوربانک است.

گوشی هوشمند Oukitel WP19 از شارژ سیمی ۲۷ وات بهره می‌برد و مدت‌زمان موردنیاز برای شارژ کامل آن حدود چهار ساعت است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار (IP68) و گواهی MIL-STD-810G و حسگر اثرانگشت اشاره کرد. جالب اینکه دوربین پشتی این گوشی با وجود ضخامت بسیار زیاد آن، همچنان از بدنه‌ی پشتی برآمدگی جزئی دارد.

oukitel wp19 گوشی هوشمند

  • بهترین گوشی های موبایل با شارژدهی بالا و عمر باتری طولانی

Oukitel WP19 به تراشه‌ی میان‌رده‌ی Helio G95 4G مدیاتک، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا و نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. این دستگاه از دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین دیددرشب ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

WP19 از NFC و بلوتوث ۵ نیز پشتیبانی می‌کند و به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. درحال‌حاضر، گوشی Oukitel WP19 با قیمت ۶۹۴ یورو (۷۷۴ دلار) در وب‌سایت AliExpress دردسترس است که آن را در رده‌ی قیمتی گوشی‌های مثل پیکسل ۶ گوگل و پوکو F4 GT قرار می‌دهد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا