رمز ارز

اپلیکیشن موبایل یونی‌سواپ راه‌اندازی شد! پایانی بر روند نزولی قیمت UNI؟

اپلیکیشن موبایل یونی‌سواپ راه‌اندازی شد! پایانی بر روند نزولی قیمت UNI؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از مدت‌ها انتظار، اپلیکیشن موبایل یونی‌ سواپ (Uniswap)، صرافی غیرمتمرکز پیشرو، با ادغام بلاست (Blast)، راه‌حل لایه دوم اتریوم، در دسترس عموم قرار گرفت.

این ادغام، امکان سواپ مستقیم ارزهای دیجیتال از طریق این برنامه را فراهم کرده و فرآیند را برای کاربران بسیار تسهیل می‌کند.

پروتکل بلاست که با یونی‌سواپ ادغام شده، سرعت تراکنش‌ها را به طور قابل توجهی افزایش داده و در عین حال، کارمزدها (Gas Fee) را کاهش می‌دهد. این موضوع به ویژه زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شبکه اصلی اتریوم با تراکم بالا مواجه باشد و سرعت تراکنش‌ها کاهش یابد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، اپلیکیشن موبایل یونی‌سواپ از گزینه داخلی کسب سود برای ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم و استیبل‌کوین یو‌اس‌دی‌بی (USDB) پشتیبانی می‌کند.

به این ترتیب، کاربران می‌توانند به جای مشارکت در سایر پروتکل‌های دیفای، مستقیما از طریق برنامه یونی‌سواپ از دارایی‌های خود سود کسب کنند. این ویژگی باعث سهولت بیشتر سرمایه‌گذاری و افزایش کاربرد کلی اپلیکیشن می‌شود.

امکانات دیگری مانند استفاده از سفارش‌های محدود و پشتیبانی چندزبانه و چند ارزی، بر قابلیت دسترسی جهانی به یونی‌سواپ تاکید می‌کند.

مشتریان می‌توانند به بیش از هفت زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی و چینی با رابط کاربری اپلیکیشن تعامل داشته باشند و تراکنش‌های خود را انجام دهند.

همچنین، این برنامه امکان تراکنش با بیش از ۱۸ ارز را فراهم می‌کند که باعث سهولت بیشتر فرآیند معامله می‌شود.

پس از اعلام راه‌اندازی این اپلیکیشن، قیمت توکن یونی سواپ (UNI) با افزایش ۵.۴۳ درصدی در بازه ۲۴ ساعته، به بالاترین حد روزانه خود در ۸.۱ دلار رسید.uniswap-mobile-application-goes-live-with-blast-integration

کارشناسان می‌گویند که سهولت استفاده، کارمزدهای پایین‌تر و دسترسی آسان‌تر به بازار ارزهای دیجیتال، از جمله مزایای کلیدی این برنامه به شمار می‌روند و راه‌اندازی آن می‌تواند زمینه‌ساز افزایش پذیرش و استفاده از یونی‌سواپ شود. این موضوع همچنین می‌تواند تاثیر مثبتی بر قیمت توکن UNI داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا