بازی

Naughty Dog بر عرضه «بازی‌های فعلی و آتی» برای پی‌سی تمرکز کرده است

Naughty Dog بر عرضه «بازی‌های فعلی و آتی» برای پی‌سی تمرکز کرده است

Naughty Dog هفته گذشته و زمانی که Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای پی‌سی عرضه شد، برای اولین بار یکی از آثار خود را برای این پلتفرم منتشر کرد، اما موارد بیشتری در راه هستند. در حال حاضر The Last of Us Part 1 برای رایانه‌های شخصی در دست ساخت قرار دارد و توسعه‌دهنده قصد دارد در آینده عناوین بیشتری را به این پلتفرم بیاورد.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

در پست وبلاگ پلی‌ استیشن در مورد انتشار نسخه پی‌سی آنچارتد، استودیو گفت که کار روی این مجموعه با همکاری استودیوی Iron Galaxy به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا «به آینده بازی‌های Naughty Dog روی پی‌سی، هیجان‌زده‌تر از همیشه نگاه کند».

Iron Galaxy شریکی است که توانستیم به آن‌ها اعتماد کنیم نسخه باکیفیت این دو بازی Uncharted را ارائه دهند و می‌توانیم با آن‌ها برای درک بهتر ساخت نسخه پی‌سی، همکاری نزدیک داشته باشیم و در عین حال تمرکز داخلی روی پروژه‌های فعلی و آینده و آوردن آن‌ها به رایانه‌های شخصی نیز داشته باشیم.

سازنده در ادامه این نکته را تکرار کرد و افزود که توسعه نسخه پی‌سی، بر تمرکز استودیو روی ساخت بازی‌های پلی استیشن تاثیری نخواهد گذاشت. Naughty Dog نوشت:

یادگیری همه این‌ها از طریق همکاری با Iron Galaxy Studios تنها به تقویت درک ناتی داگ از توسعه نسخه پی‌سی کمک می‌کند و این امکان را می‌دهد کیفیتی که انتظار دارید را در عناوین بعدی خود ارائه دهیم.

از عرضه The Last of Us Part 1 در آینده روی رایانه‌های شخصی هیجان‌زده هستیم و می‌دانیم که با حرکت رو به جلو، توسعه پی‌سی را به روش توسعه بازی‌های خود اضافه می‌کنیم که به هیچ وجه اهمیت پلی‌استیشن ۵ را به‌ عنوان پلتفرم اصلی ما تضعیف نمی‌کند، بلکه در دراز مدت به سود تیم ما خواهد بود.

Naughty Dog

البته، با توجه به موضعی که سونی در چند سال گذشته نسبت به عرضه نسخه‌های پی‌سی عناوین انحصاری پلی استیشن اتخاذ کرده، این حرف‌ها از جانب استودیو ناتی داگ لزوماً چندان تعجب‌آور نیست.

این شرکت کاملاً شفاف‌سازی کرده که قصد دارد برنامه‌های خود را برای عرضه بازی‌های رایانه‌های شخصی در سال‌های آینده تسریع بخشد، تا جایی که عناوین لایو سرویس آتی (که احتمالاً شامل بازی مستقل چند نفره The Last of Us نیز می‌شود) به‌ طور همزمان برای پلی‌ استیشن و پی‌سی عرضه خواهند شد.

اینکه گفته‌های اخیر استودیو بدین معناست که The Last of Us Part 2 نیز در نهایت به پی‌سی راه پیدا خواهد کرد یا خیر، باید منتظر ماند و دید. اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر چنین چیزی در استودیو مطرح است.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا