بازی

داستان اصلی Lies of P حدود ۳۰ ساعت طول خواهد کشید

داستان اصلی Lies of P حدود ۳۰ ساعت طول خواهد کشید

بازی نقش‌آفرینی اکشن Lies of P در سبک سولزلایک، در چند ماه گذشته شور و هیجان زیادی به پا کرده و در اکثر نمایش‌های قابل توجه خود، امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

از مبارزات و فضای بازی گرفته تا طراحی هنری و موارد دیگر، ویژگی‌های زیادی در این عنوان وجود دارد که چشم گیمرها را به خود جلب می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد در بخش محتوا نیز برای کسانی که به دنبال یک تجربه طولانی‌مدت هستند، اقداماتی صورت گرفته است.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

کارگردان بازی Lies of P، چوی جی وون، در مصاحبه اخیر خود با Prankster101 اعلام کرد که داستان اصلی تقریباً ۳۰ ساعت طول می‌کشد تا به پایان برسد، هرچند بازیکنانی که با محتوای جانبی درگیر شوند و به طور کامل آن را کندوکاو کنند، ۶۰ ساعت گیم‌پلی را تجربه خواهند کرد.

اگر اساساً بازی را انجام دهید، حدود ۳۰ ساعت طول می‌کشد. اما اگر تمام محتویات مخفی شده در بازی را پیدا کنید، حدود ۶۰ ساعت خواهد بود.

جی وون در ادامه توضیح داد بازیکنانی که ترجیح می‌دهند تجربه‌ای کوتاه‌تر و محدودتر داشته باشند، می‌توانند بازی Lies of P را مطابق سبک و سیاق خود تجربه کنند، به طوری که هر یک از مراحل (Stage) آن تقریباً ۱۰ ساعت طول می‌کشد و دارای ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی است.

اگر واقعاً به طور کامل هر استیج را رد کنید، حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد و هر مرحله دارای ویژگی‌ها و مشخصات متفاوتی است. اگر هر مرحله را ذره ذره و یکی یکی به عنوان یک بازی انجام دهید، از روند آهسته‌ی آن لذت خواهید برد.

Lies of P

Lies of P یک بازی سولزلایک است که داستان آن در دنیایی مخوف، خشن و تاریک جریان دارد. این‌بار داستان پینوکیو قرار است به شکلی کاملا متفاوت روایت شود، جایی که انسانیت از یک شهر بسیار زیبا رخت برمی‌بندد و جای آن را موجوداتی هراس‌برانگیز می‌گیرند. وظیفه اصلی شما در نقش پینوکیو، کشف رازهای شهر و تبدیل شدن به یک انسان است.

بازی Lies of P قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه شود و در هنگام عرضه از طریق سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید جزئیات بیشتری از بازی را در مصاحبه اختصاصی ما با کارگردان هنری و گزارش ویژه گیمزکام مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا