بازی

کریس پرت روی حقوق دریافتی دالاس هاوارد از Jurassic World تاثیر گذاشته بود

کریس پرت روی حقوق دریافتی دالاس هاوارد از Jurassic World تاثیر گذاشته بود

برایس دالاس هاوارد اخیرا توضیح داده که کریس پرت چگونه به او کمک کرده تا بتواند از فرانچایز دنیای ژوراسیک (Jurassic World) پول بیشتری به جیب بزند. هاوارد و پرت از زمان اکران اولین فیلمشان باهم در سال ۲۰۱۵ به ترتیب نقش‌های کلر و اوون گرادی را بازی می‌کردند و هردوی آن‌ها یکبار در دنباله‌های این فیلم، یعنی Jurassic World: Fallen Kingdom (در سال ۲۰۱۸) و Jurassic World Dominion که در سال ۲۰۲۲ اکران شد، در نقش‌های خود ظاهر شدند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

در سال ۲۰۱۸ و همزمان با اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اخباری مبنی بر دستمزد بالای دو بازیگر اصلی [کریس پرت و برایس دالاس هاوارد] منتشر شده بود. با وجود اینکه دو شخصیت کلر و اوون نقش یکسانی را در فیلم بازی می‌کنند اما آن زمان گزارش شده بود که پرت ۱۰ میلیون دلار دریافت کرده، درحالی که دستمزد هاوارد ۸ میلیون دلار بوده است. با این حال اخیرا مشخص شده که مبالغ دریافتی او بسیار کمتر از چیزی بوده که آن زمان گزارش شده است.

تفاوت سرسام آور بین درآمد او و پرت تنها نمونه دیگری از نابرابری گسترده دستمزد در هالیوود بود. اما پرت با اصرار برای دریافت دستمزد برابر به همبازی خود کمک کرد. هاوارد در مصاحبه‌ای با Insider که در آن اختلاف دستمزدها را شرح داد، درباره کریس پرت و کمکی که به او کرده نیز توضیح داد. گویا پرت مسئولیت مذاکرات را برعهده گرفته تا هاوارد نیز برای عناوین جانبی این فرانچایز مانند پارک تفریحی یا بازی‌ها همان دستمزد برابر را دریافت کند.

کریس پرت

به‌نظر می‌رسد کمک‌های کریس پرت در نهایت جواب داده و این دو بازیگر در نهایت مبالغ مشابهی را برای محتوای اسپین‌آف دریافت کرده‌اند. این واقعیت که او برای محتوای اسپین‌آف «بیشتر از خود فیلم» دستمزد دریافت می‌کرده، شوکه‌کننده است. به هر حال این حرکت کریس پرت تاثیر زیادی در اذهان گذاشته، زیرا در غیر این صورت می‌توانست نمونه دیگری از زنان در هالیوود باشد که برای یک کار مشابه دستمزد کمتری دریافت می‌کنند.

در اخبار پیشین خواندیم که کریس پرت به کار در انیمیشن Super Mario واکنش نشان داد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا