بازی

اولین تریلر فیلم ترسناک Evil Dead Rise منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم ترسناک Evil Dead Rise منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم ترسناک Evil Dead Rise منتشر شد که بازگشت یکی از تاثیرگذارترین فرنچایزهای ترسناک تاریخ را به تصویر می‌کشد. در این فیلم جدید به کارگردانی «لی کرونین» سری Evil Dead با حضور در یک شهر بزرگ به جای یک کابین در جنگل، وارد مسیر جدیدی می‌شود.

تریلر جدید نگاهی مهیج و ترسناک به Evil Dead Rise ارائه می‌کند که داستان زن جوانی به نام بث (با بازی لیلی سالیوان) را دنبال می‌کند که در آپارتمانش در لس آنجلس به ملاقات خواهر بزرگترش، الی (با بازی آلیسا سادرلند) می‌رود. الی سه بچه را به تنهایی در آپارتمانی تنگ و تاریک در لس‌ آنجلس بزرگ می‌کند. دیدار مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی با نام Necronomicon همراه می‌شود که باعث پیدایش شیاطین گوشت‌خوار شده و بث را وارد یک نبرد اولیه برای بقا می کند، زیرا او با کابوس وارترین نسخه مادری روبه‌رو می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۹ خون آشام که قهرمان هستندمی‌توانستند شرور باشند اما راهی دیگر انتخاب کردند
۹ خون آشام که قهرمان هستند

نکته امیدوارکننده‌ای که در تریلر جدید نشان داده می‌شود، این است که کرونین (کارگردان فیلم) به نکات اصلی این سری پایبند است، زیرا در سرتاسر آن شاهد سکانس‌هایی از هیولاها، تکه تکه کردن، سلاح‌های عجیب‌و‌غریب و خون پخش شده بسیار زیادی هستیم.

علاوه بر آلیسا سادرلند و لیلی سالیوان، بازیگران دیگری نظیر گابریل اکولز، مورگان دیویس، نل فیشر و میا چالیس در فیلم Evil Dead Rise به ایفای نقش پرداخته‌اند. لی کرونین کارگردانی و نویسندگی این فیلم ترسناک را برعهده دارد و سم ریمی به همراه بورس کمبل تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. نیو لاین سینما به عنوان استودیو سازنده معرفی شده و خود فیلم نیز قرار است از HBO Max پخش شود.

اولین فیلم این فرانچایز در سال ۱۹۸۱ به نویسندگی و کارگردانی سم ریمی در سینماها اکران شد. داستان آن نیز درباره گروهی از دانشجویان است که به طور تصادفی گروهی از شیاطین و ارواح را در حالی که در یک کلبه ای منزوی می مانند، آزاد می‌کنند. ریمی در ادامه فیلم‌های Evil Dead 2 در سال ۱۹۸۷ و Army of Darkness را در سال ۱۹۹۳ ساخت و ریبوت فیلم Evil Dead نیز در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی فده آلوارز منتشر شد.

فیلم Evil Dead Rise در تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد. همچنین اولین تیزر و پوستر رسمی این فیلم نیز امروز منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا