بازی

آپدیت ماه سپتامبر ایکس باکس منتشر شد

آپدیت ماه سپتامبر ایکس باکس منتشر شد

مایکروسافت جزئیات آپدیت ماه سپتامبر ایکس باکس را که شب گذشته عرضه شد، ارائه کرده است. ویژگی‌های کلیدی این به‌روزرسانی عبارتند از بازسازی کامل لیست بازی‌ها، فضای ذخیره‌سازی جدید و گزینه‌های نصب پیش‌فرض در کنسول‌های ایکس‌ باکس.

درکنار به‌روزرسانی، بازیکنان همچنین می‌توانند رنگ دکمه‌های Xbox Elite Wireless Controller Series 2، که نسخه سفید آن روز گذشته عرضه شد را نیز سفارشی‌سازی کنند.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

به گفته جاناتان هیلدبرانت، مدیر برنامه‌های گروه اصلی برای تجارب ایکس باکس، لیست کامل بازی‌ها و برنامه‌ها برای ساده‌تر کردن دسترسی به تمام عناوینی که به نصب و اجرای آن‌ها دسترسی دارید، دوباره طراحی شده است.

All games اکنون تمام بازی‌هایی را که مالک آن‌ها هستید و همچنین بازی‌هایی را که با اشتراک‌های فعلی ایکس‌ باکس خود به آن‌ها دسترسی دارید، از جمله Xbox Game Pass، EA Access و Games with Gold را نشان می‌دهد. همچنین به کاتالوگ‌های سرویس‌های اشتراکی، محتوای نقد و بررسی و تمام برنامه‌های خود دسترسی آسانی دارید.

از امروز، بازیکنان می‌توانند مکان‌های نصب پیش‌فرض مختلفی را برای بازی‌ها و برنامه‌های کنسول‌های Xbox Series X/S و Xbox One انتخاب کنند.

بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که نوع خاصی از بازی‌ها یا برنامه‌ها روی حافظه داخلی یا درایوهای خارجی یا کارت‌های توسعه نصب شوند یا به ایکس باکس اجازه دهند که تصمیم بگیرد محتوا را در سریع‌ترین درایو با فضای موجود نصب کند.

نوار بازی ایکس‌ باکس اکنون به بازیکنان پی‌سی ویندوز ۱۰ و ۱۱ این امکان را می‌دهد تا لینکی برای اشتراک‌گذاری عکس‌های خود با دیگران از طریق پیام کوتاه، واتساپ، توییتر، مسنجر و موارد دیگر بگیرند.

ویژگی جدید حذف نویز چت پارتی که دو هفته پیش برای Xbox Series X/S منتشر شد، امروز برای کنسول‌های ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز نیز عرضه می‌شود.

مایکروسافت گفت که ویژگی جدید Party Now به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به سرعت پارتی‌هایی را در برنامه ایکس باکس اندروید و iOS ایجاد کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا