بازی

نویسندگان فیلم Fantastic Four مشخص شدند

نویسندگان فیلم Fantastic Four مشخص شدند

طبق گزارش ددلاین، استودیو مارول به تازگی نام دو نویسنده را برای فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) معرفی کرده که شامل جف کپلان و ایان اسپرینگر می‌شود و این دو قرار است به زودی کار نگارش فیلمنامه را آغاز کنند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

گویا کپلان و اسپرینگر مدتی است که مشغول کار روی این پروژه هستند و حتی پیش از انتخاب مت شکمن به عنوان کارگردان به همراه کوین فایگی، رییس MCU در حال همکاری برای انتخاب خط داستانی فیلم جدید چهارشگفت‌انگیز بودند. خبر امضای قرارداد شکمن با مارول قبل از اینکه در رویداد D23 تایید شود، توسط ددلاین منتشر شده بود.

البته کاپلان و اسپرینگر تا حدودی از تازه واردهای دنیای فیلم و سینما هستند و این تیم بیشتر با کمدی مستقل «راهنمای دوستی برت و آرنی» در سال ۲۰۱۳ شناخته می‌شوند. در حالی که هیچ اطلاعاتی از داستان یا تیم بازیگران فاش نشده، کوین فایگی قول داد برای نمایشگاه سال بعد D23 چیزهای بیشتری به نمایش خواهند گذاشت.

فیلم چهار شگفت‌انگیز

اولین اقتباس سینمایی چهار شگفت‌انگیز در سال ۲۰۰۵ اکران شد که با وجود عملکرد خوب در باکس آفیس، در کنار دنباله آن در سال ۲۰۰۷ با استقبال ضعیفی روبه‌رو شد. این فرانچایز در سال ۲۰۱۵ با انتشار یک ریبوت افتضاح که توسط منتقدان و طرفداران مورد انتقاد شدید قرار گرفت، به پایین‌ترین سطح خود رسید و امتیاز ۹ درصد در راتن تومیتوز به دست آورد.

فیلم جدید Fantastic Four احتمالا آغازکننده فاز ششم دنیای سینمایی مارول باشد که در ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (مصادف با ۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران می‌شود و پس از آن دو فیلم اونجرز یعنی Avengers: The Kang Dynasty در ۲ می (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) و Avengers: Secret Wars هم ۶ ماه بعد در سینماها به نمایش درمی‌آید.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا