بازی

سرورهای پی‌سی Dark Souls 3 دوباره آفلاین شدند

سرورهای پی‌سی Dark Souls 3 دوباره آفلاین شدند

سرورهای نسخه پی‌سی Dark Souls 3 به دلیل یک «مشکل» نامشخص که در دست بررسی است، در حال حاضر بار دیگر آفلاین شده‌اند.

در پیامی که روز گذشته در اکانت رسمی بازی در توییتر منتشر شد، آمده است:

در حال حاضر، یک مشکل مسلم در بخش آنلاین بازی Dark Souls III از طریق پلتفرم استیم وجود دارد. در حال بررسی منشاء مشکل هستیم و به محض اینکه جزئیات بیشتری در دسترس قرار گرفت، شما را مطلع خواهیم ساخت. ممنون که صبر پیشه می‌کنید.

Dark Souls

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیانمرگ از آن‌چه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!
راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیان

در حالی که ماهیت مشکل نامشخص است، جدیدترین وقفه بیانگر شوک دیگری برای طرفداران سری بازی‌های دارک سولز است که مجبور بودند بیشتر سال ۲۰۲۲ را بدون سرورهای آنلاین بازی کنند.

سرورهای PvP برای نسخه‌های رایانه‌های شخصی Dark Souls: Remastered، Dark Souls 2 و Dark Souls 3 در ماه ژانویه ۲۰۲۲ به دنبال کشف یک آسیب‌پذیری جدی در اجرای کد از راه دور، غیرفعال شدند که گفته می‌شد به سوءاستفاده‌کنندگان اجازه می‌داد کنترل رایانه‌های بازیکنان دیگر را در دست بگیرند.

سرورهای پی‌سی دارک سولز ۳ سرانجام چهار هفته پیش آنلاین شدند. اکانت رسمی دارک سولز در توییتر این خبر را داد که پس از گذشت تقریبا هشت ماه بازیکنان می‌توانند بازی را به صورت آنلاین تجربه کنند و تیم سازنده نیز در تلاش است تا این ویژگی‌ها را به بازی‌های قبلی، دارک سولز ۱ و ۲، بازگرداند.

ما در تلاش هستیم تا این ویژگی‌ها را برای سایر عناوین دارک سولز بازیابی کنیم و زمانی که دوباره فعال شدند، به شما اطلاع خواهیم داد.

Dark Souls

ماه گذشته، شرکت بندای نامکو، ناشر Dark Souls، Elden Ring و Tekken ادعاهایی مبنی بر هک شدن سرورهایش و کسب اطلاعات محرمانه را تایید کردند.

این شرکت با به اشتراک گذاشتن برخی از نتایج تحقیقات اولیه خود در این زمینه، اعلام کرد که بخشی از لیک‌ها مربوط به اطلاعات مشتریان بوده است. به گفته آن‌ها این اطلاعات به بخش تجارت اسباب بازی و سرگرمی (Toys and Hobby Business) در منطقه آسیا به استثنای ژاپن محدود شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا