بازی

کاتالیزورها؛ مرکز خرید تلفن ویپ، گیت وی، روتر و مودم

کاتالیزورها؛ مرکز خرید تلفن ویپ، گیت وی، روتر و مودم

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما هم به دنبال مرکزی برای خرید تجهیزات شبکه و ویپ یا کیفیت بالا و قیمتی مناسب هستید، سایت کاتالیزورها می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. کاتالیزورها؛ مرکز خرید تلفن ویپ، گیت وی، روتر و مودم در ایران است که به ارائه جدیدترین انواع تجهیزات شبکه و تلفن ویپ برای شما می پردازد و شما می توانید محصولات موردنظر خود را به صورت آنلاین از طریق سایت این مجموعه سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین تجهیزات ارائه شده توسط این مجموعه می پردازیم.

مرکز خرید تلفن ویپ، گیت وی، روتر و مودم

خرید تلفن ویپ؛ تلفن اما در بستر اینترنت

تلفن های ویپ تجهیزاتی هستند که از طریق پورت شبکه به سرور متصل می شوند و به انتقال صدا بر بستر شبکه می پردازند. این تلفن ها علاوه بر صوت می توانند محتواهای چند رسانه ای را نیز از طریق شبکه اینترنت انتقال داده و مدیریت متمرکز و آسان را در شرکت ها و سازمان ها فراهم کنند. شما می توانید در سایت کاتالیزورها بیش از 20 مدل تلفن ویپ از برترین برندهای دنیا را مشاهده کنید و سپس بر اساس نیاز خود به خرید این محصول با ویژگی های موردنظر بپردازید.

استفاده از تلفن‌های ویپ چه مزایایی دارد؟ این تکنولوژی با ورود خود مزیت‌های زیادی را به‌همراه آورد. یکی از بهترین و جذاب‌ترین‌های آن، کاهش هزینه‌های برقراری تماس تلفنی است. سیستم‌های تلفنی تحت شبکه نسبت به مراکز تلفن سانترال، قابلیت انعطاف‌پذیری و پایداری بیشتری دارند.

از دیگر مزایای این دستگاه کاربردی، می‌توان به کار با سیگنال‌های دیجیتالی اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود تلفن‌های VOIP محدودیت‌های تلفن‌های معمولی را نداشته باشند. و به‌تبع آن کیفیت کیفیت بالاتر و رابط کاربری ساده‌تری داشته و خدمات پیشرفته‌تری را به کاربران ارائه می‌دهند.

خرید گیت وی؛ دروازه ی شبکه ها

گیت وی در واقع به دروازه ای برای اتصال دو شبکه به یکدیگر گفته می شود و به عنوان یک واسط سخت افزاری بین دو شبکه که دارای ساختار، پروتکل و اجزای متفاوت هستند عمل می کند. این محصول به انتقال اطلاعات بین دو شبکه کمک می کند و در سه نوع گیت وی آنالوگ، دیجیتال و GSM موجود و قابل خریداری است.

گیت وی GSM چیست؟ این دسته از ابزارهای متصل‌کنندۀ شبکه، که به GSM VoIP Gateway نیز معروف‌اند، امکان برقراری ارتباط دوطرفه میان شبکه‌های تلفنی ویپ و شبکه‌های تلفن‌های همراه و موبایل (GSM) را فراهم می‌کنند. از مهم‌ترین مزایا و کارکردهای گیت وی جی اس ام، راه‌اندازی سیستم‌های تلفنی تحت شبکه، در مناطقی‌ست که به خطوط مخابراتی دسترسی ندارند.

خرید روتر؛ پلیس ترافیک شبکه

روتر به تجهیزاتی گفته می شود که کار مسیریابی در شبکه را انجام می دهد و بسته های داده را به مقصد موردنظر ارسال می کند. روتر ها در انواع مختلفی از جمله روتر سیمی و بی سیم، روتر مجازی، روتر اصلی و روتر لبه در مجموعه کاتالیزورها با با بهترین قیمت ممکن به فروش می رسند.

خرید مودم؛ دریچه ای برای ورود به اینترنت

اگر قصد اتصال به اینترنت را دارید، این کار بدون داشتن یک مودم امکان پذیر نیست. مودم ها وظیفه ی تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ را بر عهده دارند و با این کار به شما برای اتصال به دنیای اینترنت کمک می کنند. تی پی لینک یکی از برندهای برتر مودم در دنیا است که شما می توانید تمامی مودم های تولید شده توسط این برند را از طریق سایت کاتالیزورها خریداری کنید.

خرید محصولات شبکه از سایت کاتالیزورها

مجموعه کاتالیزورها یکی از برترین ارائه دهندگان تجهیزات شبکه و تلفن ویپ در ایران است که به ارائه جدیدترین، به روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات شبکه از برترین برندهای جهانی برای شما می پردازد. سایت کاتالیزورها؛ مرکز خرید تلفن ویپ، گیت وی، روتر و مودم با قیمتی بی نظیر است و شما می توانید برای خرید انواع تجهیزات شبکه ی موردنیاز خود از طریق این سایت اقدام کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا