بازی

ریمستر یا پورت پی‌سی بازی Bloodborne در دست ساخت قرار ندارد

ریمستر یا پورت پی‌سی بازی Bloodborne در دست ساخت قرار ندارد

بلادبورن (Bloodborne) یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۴ محسوب می‌شود که شایعات زیادی در مورد بازسازی یا پورت پی‌سی آن وجود دارد. 

فرام سافتور در سال ۲۰۱۵ بازی Bloodborne را به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه کرد و توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. تاکنون چند منبع مختلف ساخت پروژه جدیدی از این بازی را رد کرده‌اند که آخرین آن‌ها، جف گراب است. او با حضور در پادکست Xbox Expansion Pass گفت که نباید منتظر ریمستر یا پورت پی‌سی بلادبورن باشیم.

بنابر صحبت‌های گراب استودیو فرام سافتور در حال حاضر مشغول پشتیبانی از بازی جهان باز و نقش‌ آفرینی الدن رینگ است و فرصت کار روی بلادبورن را ندارد. خبر خوب این است که احتمالا چند بسته الحاقی برای الدن رینگ در دست ساخت قرار دارد که استودیو نمی‌تواند روی پروژه دیگری تمرکز کند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

بازی Bloodborne

البته این احتمال وجود دارد که سونی ساخت پورت پی‌سی یا ریمستر بلادبورن را برعهده یک توسعه دهنده دیگر قرار دهد. جف گراب در این زمینه نیز صحبت کرد و آن را تقریبا غیرممکن می‌داند. پیچیدگی کدهای بازی اصلی باعث می‌شود که هر استودیو دیگری جز فرام سافتور برای کار روی Bloodborne با مشکل روبه رو شود. 

شاید یک یا دو سال دیگر که پشتیبانی از الدن رینگ به پایان رسد، فرام سافتور فرصت آغاز این پروژه را به دست آورد. با این وجود حداقل تا چند سال دیگر نباید منتظر خبر جدیدی از Bloodborne باشید. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer


جی تی ای ۶ و هر چی ازش لو رفته

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا