بازی

بری لارسون به صورت رسمی به Fortnite پیوست

بری لارسون به صورت رسمی به Fortnite پیوست

همکاری اپیک گیمز به فرانچایز و کمپانی‌های خاصی محدود نمی‌شود و بارها برای فورتنایت (Fortnite) به سراغ ستاره‌های هالیوودی نیز رفته و اکنون نوبت به بری لارسون (Brie Larson) رسیده است. 

کمپانی اپیک گیمز روز گذشته تریلری سینماتیک از فصل چهارم فورتنایت منتشر کرد که شخصیت پارادایم (Paradigm) با بازی بری لارسون را به طرفداران معرفی می‌کند. فصل ۴ از چپتر سوم Fortnite با تغییرات زیادی همراه است و شخصیت پارادایم در مرکز همه چیز قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟پاسخ به پرسشی اساسی
آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟

اپیک گیمز برای فصل جدید نام بهشت (Paradise) را انتخاب کرده و در آن ماده‌ای کرومی جزیره را آلوده کرده است. شخصیت پارادایم برای جلوگیری از شیوع کروم به یک واقعیت دیگر سفر می‌کند. شما با خرید بتل پس فصل جدید بلافاصله به اسکین پارادایم (با ظاهر خود بری لارسون) دسترسی پیدا خواهید کرد. 

پارادایم تنها اسکین جدید بازی نیست و اپیک گیمز برای فصل جدید Grriz، اسپایدر گوئن (Spider-Gwen)، هرالد و Meow Skulls را هم به فورتنایت اضافه می‌کند. این فصل همچنین یک سری از تفنگ‌هایی که در گذشته از بازی حذف شده بودند را نیز دوباره در دسترس قرار می‌دهد.

بری لارسون در فورتنایت

جدیدترین قابلیت بازی Chrome Splash نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید دیوارها را نفوذ پذیر کنید. منطقه Condo Canyon نیز در هوا شناور شده و Herald’s Sanctum نیز به تازگی به نقشه اضافه شده است. یک سری از اسلحه‌های بازی نیز کرومی شده‌اند و همراه با ویژگی‌های جدید در صندوق‌هایی خاص قرار گرفته‌اند. 

بازی Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


جی تی ای ۶ و هر چی ازش لو رفته

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا