رمز ارز

۵ روزنه امید برگشت NFTها به دوران اوج!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با پایان یافتن زمستان کریپتو، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) همچنان آسیب‌پذیرند و قیمت‌های کف برای اکثر مجموعه‌های مورد تقاضا بیش از 50 درصد از بالاترین قیمت‌های اتریومی آنها کاهش یافته است. همچنین، حجم معاملات در OpenSea و سایر بازارهای NFT هم به شدت کمتر شده است. اما با دیدن چند نشانه باز هم می‌توان به رشد ارزش NFTها امیدوار بود.
۱. احیای مجموعه Pudgy Penguin؛ یکی از مجموعه‌های برجسته آواتار حیوانات که در اولین تابستان NFT رشد چشمگیری داشت و پس از جنجال‌های داخلی، در ماه آوریل به کارآفرین و سرمایه‌گذار Luca Netz به قیمت 750 ETH فروخته شد. این پرندگان بدون پرواز در هفته‌های اخیر بازگشت معجزه‌آسایی داشته‌اند و ثابت می‌کنند که هنوز هم تمایل برای مجموعه‌های NFT جامعه محور وجود دارد.
۲. حجم بالای معاملات ENS (نام دامنه اتریوم)؛ در اخبار پیشین، انفجار معاملات ENS در ماه آوریل پوشش داده شد، زمانی که بر روی نام‌های دامنه سه و چهار رقمی ENS گمانه‌زنی شد و قیمت‌ها افزایش یافت. اگرچه بازار هیچ روز رکوردشکنی معاملاتی ENS را ثبت نکرده، اما علاقه به دامنه‌های eth. همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.
۳. گسترش NFTها به فیس‌بوک؛ علی‌رغم بازار بیمار کریپتو و تأثیر منفی آن بر NFTها، سال 2022 سال خوبی برای پذیرش NFT در رسانه‌های اجتماعی Web2 بوده است. در ژانویه، تصاویر نمایه NFT شش ضلعی توییتر با وجود اینکه هزینه‌ای ماهانه برای این ویژگی دریافت می‌کرد، مورد استقبال گسترده قرار گرفت. پس از آن، متا هم اعلام کرد که از NFTها در اینستاگرام و فیس‌بوک پشتیبانی می‌کند.
۴. اجرای امینم و اسنوپ داگ در قالب NFT میمون‌های خسته؛ امینم و اسنوپ داگ در ماه‌های اخیر کارهای زیادی برای افزایش پذیرش NFT انجام داده‌ و اخیراً نیز در مراسم جوایز موسیقی ویدیوی MTV برای نشان دادن حمایت خود از این فناوری استفاده کردند. رویدادی که مخاطبان زیادی را در مواجهه با NFT قرار داد. اگر امسال این دو نفر را دنبال کرده‌ باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که آنها مروج بسیار قوی مجموعه Bored Ape Yacht Club هستند.
۵. راه‌اندازی پروژه DigiDaigaku به عنوان یک ضرابخانه رایگان؛ پس از ماه‌ها کاهش قیمت‌ها، ضرابخانه‌های بی‌مصرف و مجموعه‌های خنده‌دار در مورد بازار خرس NFT، یک پروژه ظاهراً شانس‌ها را به چالش کشیده و هیجان خریدی را که ماه‌ها در بازار NFT دیده نشده بود، دوباره ایجاد کرده است.
توکن‌های NFT ممکن است در چند ماه گذشته غیرفعال بوده باشند، اما برای هرکسی که به اندازه کافی از نزدیک با این بازار سروکار دارد، بدیهی است که این فضا به دور از مرگ است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوبریفینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا