رمز ارز

چه تعداد کاربر رمزارزی در سراسر جهان وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتایج مطالعه جدید شرکت پرداخت رمزارزی TripleA نشان می‌دهد که صدها میلیون نفر در سراسر جهان از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. این شرکت داده‌ها را از بیش از ده‌ها گزارش و نظرسنجی جمع آوری کرده تا کامل‌ترین و دقیق ترین مجموعه آماری را برای مطالعه خود به دست آورد.
بر اساس تحقیقات این شرکت، نرخ مالکیت کریپتو در جهان تا سال جاری به طور متوسط 4.2 درصد بوده که به وجود بیش از 320 میلیون کاربر رمزارزی در سراسر جهان اشاره دارد.
پراکندگی کاربران در این نظرسنجی هم بدین صورت است که ایالات متحده با 46 میلیون کاربر در رتبه اول و هند و پاکستان نیز به ترتیب با 27 میلیون و 26 میلیون کاربر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
از لحاظ قاره‌ای نیز، نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که قاره آسیا با 130 میلیون کاربر رمزارز در رتبه نخست قرار داشته و آفریقا با 53 میلیون کاربر کریپتو در جایگاه دوم قرار دارد و پس از آن نیز، آمریکای شمالی با 51 میلیون کاربر رمزارزی، جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.
بر اساس نتایج این مطالعه، به نظر می‌رسد رشد کاربران کریپتو از سال 2014، همان مسیر پذیرش اینترنت در دهه 1990 را دنبال کرده است. در مورد بیت کوین نیز، این مطالعه نشان می‌دهد که ارزش آن بر اساس ارزش بازار، از سال 2012 تا 2021، 540 هزار درصد افزایش یافته است.
بیت کوین در سال 2021 به نرخ رشد سالانه 60 درصدی رسید و پیش‌بینی می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال با نرخ رشد مرکب سالانه 56.4 درصد از سال 2019 تا 2025 افزایش داشته باشد.
با نگاهی به تاثیر کریپتو در صنایع مختلف، این مطالعه نشان می‌دهد که 85 درصد از کسب‌وکارهای مستقر در ایالات متحده می‌گویند فعال کردن پرداخت با رمزارزها اولویت بالایی دارد. علاوه بر این، کسب‌وکارهایی که پرداخت‌های رمزارزی را می‌پذیرند، به طور متوسط با افزایش ۳۲۷ درصدی بازده سرمایه‌گذاری و افزایش تا ۴۰ درصدی مشتریان جدید همراه بودند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا