تکنولوژی

10 کالای ضروری لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا

10 کالای ضروری لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه اینترنتی الوکالا با شماره تماس 55055 آماده ثبت سفارش خرید های لوازم خانگی و مبلمان در سراسر ایران

فروشگاه اینترنتی الوکالا، بازار لوازم خانگی یکی از فعال‌ترین بازارهای دنیا است زیرا محصولاتی که در آن عرضه می‌شوند، مورد نیاز جامعه امروزه بوده و برای داشتن زندگی راحت وجود آن‌ها الزامی است. انواع مختلفی از لوازم خانگی وجود دارند که توسط برندهای مختلف تولید شده و افراد بسته به نیاز خود می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. در این میان برخی از محصولات پرفروش‌تر بوده یا بیشتر از سایر وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب قصد معرفی 10 کالای پرفروش لوازم خانگی در ایران را داریم که چه برای شروع زندگی و به عنوان جهیزیه و چه برای تکمیل وسایل خانه یا تجهیز مبلمان ، اداره‌جات به آن‌ها نیاز است.

لوازم خانگی چه محصولاتی هستند؟

لوازم خانگی دستگاه‌ها، ابزار و وسایلی هستند که در خانه، اداره‌جات و… استفاده می‌شوند و کارهای روزمره را ساده می‌کنند. این وسایل جزو ملزومات زندگی انسان امروزی هستند و بدون آن‌ها زندگی کردن، غیر ممکن است. لوازم و وسایل خانگی انواع مختلفی هم دارند که برخی از آن‌ها جزو ضروریات بوده و برخی دیگر را تنها در شرایط و موارد خاص استفاده می‌کنند.

لوازم خانگی از قیمت نسبتا بالایی هم برخوردار هستند، به همین دلیل آشنایی با لوازم خانگی مختلف و کاربرد آن‌ها پیش از اقدام به خرید این محصولات اهمیت زیادی دارد. این موضوع کمک می‌کند تا لوازم خانگی را اولویت‌بندی کرد و در زمان نیاز به خرید، به خصوص با بودجه محدود تنها موارد ضروری را خریداری کرد. چند مورد از پرکاربردترین انواع لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا که موارد استفاده زیادی دارند و در بازار ایران جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند، عبارتند از:

 [ زودپز ، چای ساز،  اتوبخار ، مخلوط کن،  آبمیوه گیر ، همزن،  چرخ گوشت،  پلوپز،  جاروبرقی، اسپرسوساز، سرخ کن ]

یخچال فریزر دوقلو

یخچال و فریزر را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات در میان لوازم خانگی معرفی کرد که زندگی بدون آن‌ها امکان‌پذیر نیست. برخلاف گذشته که یخچال و فریزرها دستگاه‌هایی مجزا بودند، امروزه این دو دستگاه با هم ادغام شده و یک وسیله واحد را تشکیل می‌دهند.

این موضوع هم به مصرف انرژی کمتر و هم به اشغال کمتر فضا توسط این وسیله کمک می‌کند. یخچال فریزر دوقلو بیشتر مناسب خانواده‌های پرجمعیت است که نیاز به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی نیاز دارند. مدل‌های جدید و امروزی یخچال فریزر دوقلو را می‌توان از هم باز کرد و به صورت جداگانه هم استفاده کرد.

یخچال سای بای ساید

یخچال سای بای ساید، دیگر کالای پرفروش لوازم خانگی در ایران است. این مدل یخچال نسبت به یخچال دوقلو فضای نگهداری مواد غذایی جمع و جورتری دارد. یخچال و فریزرهای ساید روی یک بدنه سوار شده‌اند و امکان جداسازی آن‌ها وجود ندارد البته در این مدل از یخچال و فریزرها، درب یخچال از درب فریزر جداست.

انواع یخچال چه در نوع ساید و چه در نوع دوقلو توسط برندهای معروف و محبوب داخلی و خارجی تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها در بازار ایران می‌توان به سامسونگ، جنرال الکتریک، ال جی، دوو، اسنوا، امرسان و… اشاره کرد.

ماشین لباسشویی

از دیگر انواع مهم و پرکاربرد لوازم خانگی می‌توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد. این وسیله امروزه به جز خانه‌ها در هتل‌ها، بیمارستان‌ها و… نیز استفاده می‌شود. ماشین‌های لباسشویی هم دارای انواع مختلفی هستند و توسط برندهای زیادی مانند سامسونگ، ال جی، بوش، اسنوا و… تولید شده و در بازار ایران به فروش می‌رسند. انواع ماشین لباسشویی در برندهای مختلف، قابلیت‌های گوناگونی هم دارند. برای مثال بعضی از ماشین‌ها قابلیت شستشوی لباس با بخار را دارند و بعضی ماشین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی حین شستشو هم می‌توان به آن‌ها لباس اضافه کرد. برای خرید این محصول علاوه بر قابلیت‌ها باید به وزن دستگاه و مقدار لباسی که می‌توان با آن شست هم توجه کنید.

10 کالای ضروری لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا

ماشین ظرف شویی

امروزه کمتر خانه‌ای را می‌توان پیدا کرد که در آن از ماشین ظرف شویی استفاده نشود. این دستگاه به خصوص برای خانه‌های پرجمعیت یک گزینه کاربردی و مناسب است و علاوه بر راحت کردن فرآیند شستشوی ظروف، به صرفه‌جویی در مصف آب هم کمک می‌کند. در خرید ماشین ظرف شویی به عنوان دیگر کالای پرفروش لوازم خانگی در ایران نیز باید به نکاتی مانند گنجایش ماشین، برنامه‌های شستشو، مخزن و میزان مصرف آب و… توجه کرد.

تلویزیون

یکی از دیگر از لوازم الکترونیکی مهم که بدون آن، لیست لوازم خانگی کامل نمی‌شود، تلویزیون است. این دستگاه صوتی و تصویری یک ابزار سرگرمی است که همه اعضای خانه با هر سن و سالی از آن استفاده می‌کنند. این دستگاه هم دارای انواع مختلفی مانند LCD، LED، پلاسما و… است که هر یک از نظر قابلیت‌ها و میزان مصرف انرژی با دیگری تفاوت دارد.

اجاق گاز

پای ثابت لیست لوازم خانگی اجاق گاز است که بدون آن ملزومات زندگی کامل نمی‌شود. اجاق گاز انواع مختلف رومیزی، کابینت‌دار، فردار، تک شعله، چند شعله و… دارد که افراد برای اساس نیاز و مصرف خود می‌توانند نوع مناسب آن را خریداری کنند. برای مثال اگر اهل شیرینی‌پزی هستید، بهتر است انواع فردار این محصول را خریداری کنید تا یک تیر و دو نشان باشد و علاوه بر اجاق گاز، یک فر گازی همیشه در دسترس هم داشته باشید.

سرخ کن

یکی دیگر از لوازم خانگی پرمصرف سرخ کن است که به وسیله آن می‌توان انواع غذاهای سرخ کردنی مانند کوکو، کتلت، مرغ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ کرده و… را به شکل حرفه‌ای طبخ و آماده کرد. این دستگاه نیز امروزه انواع مختلفی دارد و به جز مدل‌های قدیمی که سرخ کردن را با حجم بالایی از روغن انجام می‌دادند، انواعی از آن هم وجود دارد که برای سرخ کردن نیاز به یک قطره روغن هم ندارند!

این دستگاه‌ها از فن‌های خاصی استفاده می‌کنند که با جریان هوا و دمای بالا باعث می‌شوند غذا با مقدار کمی روغن سرخ شود. علاوه بر این، مصرف بهینه انرژی و قابلیت تمیز کردن آسان از مزایای اصلی این نوع سرخ‌کن‌ها محسوب می‌شود.

در واقع سرخ‌کن دستگاهی پیشرفته است که به عنوان airfryer معروف بوده و جریان آن بر اساس حرارت خشک در سطح محفظه دارای غذا انجام می‌شود. به عبارتی بهتر در زمان پخت، تمام روزنه‌های محفظه غذا بسته شده و فناوری جریان حرارت فعالیت خود را آغاز می‌کند. این عملکرد موجب می‌شود تا بتوانید پخت یکنواختی داشته و استفاده از روغن را به حداقل مقدار می‌رساند. بنابراین اگر تمایل دارید علاوه بر داشتن غذای سالم از پخت و پز راحت نیز بهره ببرید، توصیه می‌شود اقدام به خرید سرخ کن کنید.

10 کالای ضروری لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا

جاروبرقی

دیگر کالای پرفروش لوازم خانگی در ایران و وسیله مورد نیاز خانه‌های امروزی جاروبرقی است. این وسیله برای تمیز کردن سطوح از گرد و غبار و آلودگی استفاده می‌شود و با استفاده از آن می‌توان خانه را تمیز کرد. جاروبرقی هم دارای انواع مختلفی است که هم از نظر قدرت مکش و توانایی و هم از نظر ظرفیت با هم تفاوت دارند. این محصول الکترونیکی با برق کار می‌کند و تمام برندهای معروف خارجی و ایرانی از سامسونگ و بوش گرفته تا اسنوا و… تولیدکننده آن هستند. می توانید برای خرید جاروبرقی به سایت الوکالا مراجعه کنید.

پلوپز

در لیست لوازم خانگی و پرمصرف، پلوپز هم یکی از گزینه‌ها است. پلوپز نوعی قابلمه دارای المنت است که به برق متصل می‌شود و با استفاده از آن می‌توان برنج را به ساده‌ترین شکل آماده کرد. طرز کار ساده و کم دردسر بودن استفاده از آن، پلوپز را به محصولی محبوب در میان لوازم خانگی تبدیل کرده است.

اتو

لیست لوازم خانگی مهم و پرکاربرد که در بازار ایران فروش بالایی دارد با اتو به اتمام می‌رسد. اتو وسیله‌ای الکترونیکی و حرارتی است که با استفاده از آن می‌توان چین و چروک پارچه‌ها را از بین برد و آن‌ها را صاف کرد. اتو هم جزو ملزومات خانه‌های امروزی است و داشتن آن در هر خانه‌ای ضرورت دارد.

برای ثبت سفارش یا مشاوره فروش می توانید به سایت الو کالا به نشانی www.alookala.com مراجعه یا با شماره تلفن 55055  تماس بگیرید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا