رمز ارز

با گشت و گذار در وب، بیت کوین پاداش بگیرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، افزونه مرورگر اسلایس (Slice) فناوری Zebedee را پیاده‌سازی کرده و از این طریق، به کاربران در ازای مشاهده تبلیغات، بیت کوین پاداش می‌دهد.
مفهوم پرداخت پاداش‌های رمزارزی به کاربران در ازای استفاده از مرورگر وب را مرورگر بریو (Brave) رایج کرد که در نتیجه آن، شاهد افزایش تعداد کاربران خود بود. حال، استارتاپ تبلیغاتی اسلایس هم به تازگی اعلام کرده که پرداخت‌های بیت ‌کوینی را در افزونه مرورگر خود ادغام کرده و به این ترتیب، به کاربران اجازه می‌دهد تا با مشاهده تبلیغات در حین گشت و گذار در وب، ارز دیجیتال کسب کنند. افزونه رایگان اسلایس روی مرورگرهایی مانند گوگل کروم، مایکروسافت اِج، موزیلا فایرفاکس و حتی بریو، کار می‌کند.
طبق گزارش‌ها، برنامه‌های جدید این افزونه با استفاده از فناوری استارتاپ پرداخت بیت کوین Zebedee توسعه یافته و از شبکه لایتنینگ بیت کوین برای پرداخت‌های خرد استفاده می‌کند. نحوه کار آن هم به این صورت است که کاربران به هنگام مرور وب، تبلیغات اضافی و بیشتری را در صفحات مشاهده می‌کنند. با مشاهده این تبلیغات، کاربران امتیازاتی به نام Slices را به دست می‌آورند که می‌توان آنها را از طریق حساب Zebedee با بیت‌ کوین مبادله کرد.
در همین راستا، دارینا اومانسکی (Darina Oumanski)، مدیر اجرایی و هم‌بنیانگذار اسلایس، می‌گوید:

امروزه، افرادی که وب‌گردی می‌کنند، حق دارند استانداردهای بالایی برای دریافت ارزش در ازای توجه خود داشته باشند و این ارزش را در قالب پول واقعی که فوراً به آنها تحویل داده می‌شود، دریافت کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا