بازی

یوبیسافت برنامه‌ای برای ریمیک Assassin’s Creed 1 ندارد

یوبیسافت برنامه‌ای برای ریمیک Assassin’s Creed 1 ندارد

کارگردان هنری استودیو یوبیسافت در مصاحبه جدیدی تایید کرد که آن‌ها فعلا هیچ برنامه‌ای برای ساخت ریمیک Assassin’s Creed 1 ندارند.

با توجه به اینکه شب گذشته مشخص شد چندین بازی جدید از فرنچایز Assassin’s Creed در درست توسعه قرار دارد، می‌توان گفت این هفته برای طرفداران اساسینز کرید بسیار عالی بوده است. Assassin’s Creed Infinity یک عنوان لایو سرویس خواهد بود که دو پروژه با عنوان RED و HEXE را دریافت می‌کند. همچنین بازی موبایلی از این فرنچایز تحت عنوان Assaisns’s Creed: Codename Jade معرفی شد و Mirage نیز بازی رسمی بعدی این سری است.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

با این حال، خبر بد برای طرفداران بازی‌های قدیمی Assassin’s Creed اینکه یوبیسافت تایید کرد که برنامه‌ای برای ساخت ریمیک بازی اول ندارد، علی‌رغم اینکه بسیاری به ساخت آن امیدوار بودند و حتی شایعاتی در این رابطه منتشر شده بود.

ریمیک Assassin's Creed

کارگردان هنری بازی «ژان-لوک سالا» (Jean-Luc Sala) در گفتگو با Eurogamer درباره شایعاتی که در مورد ریمیک Assassin’s Creed 1 منتشر شده بود گفت:

این کاری نیست که ما انجام می‌دهیم. من کاملا زمان خود را به Assassin’s Creed Mirage اختصاص داده‌ام و می‌توانم به شما بگویم که AC1 را بازسازی نمی‌کنیم.

با این حال، بازی بعدی که برای طرفداران این فرنچایز منتشر خواهد شد، یعنی Assassin’s Creed Mirage، گفته می‌شود شباهت زیادی به نسخه‌های اولیه خواهد داشت. این عنوان قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی، استیدیا و آمازون لونا منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: مقصدی که دوست داریم نسخه بعدی اساسینز کرید به اونجا سفر کنه!از ایران باستان تا ژاپن فئودال!
تیم lastech: مقصدی که دوست داریم نسخه بعدی اساسینز کرید به اونجا سفر کنه!


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا