بازی

Assassin’s Creed Codename HEXE یک عنوان RPG نخواهد بود

Assassin’s Creed Codename HEXE یک عنوان RPG نخواهد بود

تهیه‌کننده اجرایی بازی‌های اساسینز کرید در یوبیسافت، طی مصاحبه جدیدی اعلام کرد که بازی‌های آینده این سری که دیشب معرفی شدند، تنوع زیادی خواهند داشت و Assassin’s Creed Codename HEXE یک عنوان نقش آفرینی (RPG) نخواهد بود.

اگرچه فرنچایز اساسینز کرید از زمان بازی Assassin’s Creed Origins در سال ۲۰۱۷ به فرمول RPG جهان باز پایبند بوده، اما ظاهرا در آینده، این سری به دنبال ارائه انواع مختلفی از تجربیات به بازیکنان است. Assassin’s Creed Mirage یک بازی اکشن-ماجراجویی با تمرکز بر مخفی‌کاری است که از عناوین اصلی این سری برای ساخت آن الهام گرفته شده و هرچند Codename‌ Red یک بازی RPG اکشن است، به‌نظر می‌رسد دیگر بازی آینده Assassin’s Creed Infinity اینطور نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورسعاقبت مردن در کنار وایکینگ‌ها
سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورس

همانطور که یوبیسافت شب گذشته اعلام کرد، Assassin’s Creed Codename HEXE دومین بازی پس از RED خواهد بود که به Infinity Hub می‌پیوندد، اما برخلاف بازی قبلی، RPG نخواهد بود. این موضوع توسط مارک-الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، تهیه کننده اجرایی یوبیسافت در مصاحبه با IGN تایید شد و او همچنین توضیح داد که ساختار Infinity به فرنچایز اجازه می‌دهد تا «تنوع بیشتری را به مکان‌هایی که ما برای بازدید انتخاب می‌کنیم و نحوه انتخاب دوره‌ها بیاوریم.»

او گفت:

فکر می‌کنم رویکرد Infinity به ما اجازه می‌دهد تا تجربیات مختلفی در اندازه‌های مختلف نیز داشته باشیم، همه چیز نباید یک عنوان نقش‌آفرینی ۱۵۰ ساعته باشد، درست است؟

با توجه به اینکه حجم بسیار زیادی بازی‌های اخیر Assassin’s Creed باعث شکایت بسیاری از بازیکنان در سال‌های گذشته شده، به‌نظر می‌رسد این تصمیم عاقلانه‌ای باشد.

Assassin's Creed

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم[ !!]
تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم

او همچنین در ادامه مصاحبه خود گفت:

یکی از چیزهایی که ما با Origins و Odyssey و Valhalla یاد گرفتیم، این است که نیازی نیست هر سال یک بازی RPG داشته باشیم. این بازی‌ها داستان بسیار طولانی‌تری دارند و می‌توانند بازیکنان را برای مدت طولانی درگیر کنند، به خصوص اگر از طریق اقدامات پس از عرضه، به خوبی از آن‌ها پشتیبانی کنیم.

کوته همچنین گفت که HEXE کمی نسبت به RED متفاوت‌تر خواهد بود، اما پس از انتشار، این دو در نهایت در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت.

Assassin’s‌ Creed: Codename‌ Red توسط استودیو یوبیسافت کبک، سازنده Assassin’s Creed: Odyssey، توسعه داده می‌شود و در آن بازیکنان نقش یک نینجا (شینوبی) را برعهده دارند. Hexe بازی بعدی است که توسط یوبیسافت مونترئال ساخته می‌شود و کارگردانی آن بر عهده کلینت هاکینگ (با سابقه کارگردانی Far Cry 2 و Watch Dogs Legion) است و هنوز جزئیات زیادی درباره آن به اشتراک گذاشته نشده، اما شایعات پیشین (که صحت آن‌ها تقریبا به طور کامل تایید شد) خبر از داستانی در اواخر دوران امپراتوری روم مقدس می‌دادند که درباره شکار و کشتار جادوگران است.

مطلب پیشنهادی:همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورسوقتی جهان به پایان می‌رسد
همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورس


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا