عمومی

حلقه هوشمند سامسونگ ظاهراً در ۸ اندازه مختلف عرضه می‌شود

حلقه هوشمند سامسونگ ظاهراً در ۸ اندازه مختلف عرضه می‌شود

گلکسی رینگ، محصول پوشیدنی جدید سامسونگ، حدود پنج ماه پیش برای اولین بار معرفی شد و مدتی بعد در مراسم MWC به نمایش درآمد. حالا انتظار می‌رود گلکسی رینگ در ژوئن (تیر یا مرداد) در مراسم Galaxy Unpacked سامسونگ به‌طور کامل معرفی و به بازار عرضه شود.

پیش از این انتظار می‌رفت سامسونگ ۹ سایز را برای گلکسی رینگ معرفی کند؛ اما براساس اطلاعاتی که اخیرا فاش شده‌ است، احتمال می‌رود سامسونگ یکی از این سایزها را حذف و ۸ سایز را به بازار عرضه کند.

محصول جدید سامسونگ احتمالاً با این شماره‌مدل‌ها عرضه می‌شود: SM-Q500 ،SM-Q501 ،SM-Q502 ،SM-Q505 ،SM-Q506 ،SM-507 ،SM-Q508 و SM-Q509.

جای شماره‌مدل‌های SM-Q503 و SM-Q504 در بین شماره‌مدل‌های گلکسی رینگ خالی است. دلیل این موضوع هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست؛ اما احتمال می‌رود که سامسونگ برنامه‌ی خود را از عرضه‌ی ۱۰ سایز به عرضه‌ی ۸ سایز تغییر داده باشد.

منبع اطلاعات فاش‌شده ادعا می‌کند که SM-Q500 کوچک‌ترین سایز و SM-509 بزرگ‌ترین سایز خواهد بود. بر این اساس، دو مدل حذف‌شده از سایزهای نسبتاً کوچک گلکسی رینگ بوده‌اند.

مقاله‌های مرتبط

این اطلاعات هنوز رسمی نیستند. گفته می‌شود که سامسونگ می‌خواهد گلکسی رینگ را در سه رنگ مختلف عرضه کند که باعث می‌شود تعداد مدل‌هایی با سایز و رنگ مختلف، بسیار زیاد شود.

از مشخصات گلکسی رینگ می‌توان به شارژدهی ۹ روزه (احتمالاً به دلیل نداشتن نمایشگر برخلاف ساعت‌های هوشمند) و سیستم ردیابی خواب اشاره کرد؛ همچنین احتمال می‌رود این محصول امکان پرداخت را با استفاده از NFC ارائه دهد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا