بازی

نسخه نینتندو سوییچ FIFA 23 هیچ مد یا ویژگی جدیدی ندارد

نسخه نینتندو سوییچ FIFA 23 هیچ مد یا ویژگی جدیدی ندارد

الکترونیک آرتز تایید کرد که نسخه نینتندو سوییچ FIFA 23 هیچ یک از مدها یا ویژگی‌های گیم‌پلی جدید موجود در نسخه‌های دیگر بازی را نخواهد داشت. یک بار دیگر، نسخه امسال فیفا برای سوییچ یک «Legacy Edition» خواهد بود که همان ویژگی‌ها و مدهای پیشین فیفا ۲۲ را دارد.

EA شب گذشته با انتشار تریلری رسما از بازی FIFA 23 رونمایی کرد و اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۸ مهر برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و استیدیا منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22ریش و قیچی دست شماست!
راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22

قابلیت کراس‌-پلی برای تمام مدهای 1v1 درون بازی، سیستم انیمیشن به‌روز شده، مکانیک شوت‌زنی جدید «ریسک در مقابل پاداش» و اصلاح ضربات آزاد، پنالتی‌ها و کرنرها از جمله ویژگی‌های دیگر خواهد بود.

حالت FIFA Ultimate Team دارای یک سیستم ارتباط متقابل بازطراحی شده و یک مد جدید به نام FUT Moments به بازی اضافه شده که به گفته EA «مبتنی بر سناریو» است. نسخه قدیمی FIFA 23 که در همان تاریخ برای سوییچ منتشر می‌شود، شامل این ویژگی‌ها یا پیشرفت‌های جدید نخواهد بود.

این نسخه تنها شامل کیت‌های به‌روزشده، باشگاه‌ها و تیم‌های برخی از لیگ‌های برتر جهان، به‌علاوه اضافه شدن تیم‌های باشگاهی برتر زنان و برخی استادیوم‌های جدید خواهد بود. توضیحات بازی در Nintendo eShop همچنین وعده «هویت بصری به‌روز شده و پکیج تازه شده‌ی گزارشگران» را می‌دهد.

با این حال، «Legacy Edition همان مدها و ویژگی‌های گیم‌پلی نسخه قدیمی FIFA 22 را بدون هیچ گونه توسعه جدید یا پیشرفت‌های قابل توجهی ارائه می‌کند».

FIFA 23

مدهای زیر با همان ویژگی‌های FIFA 22 Legacy Edition در نسخه آینده سوییچ گنجانده خواهد شد:

مد کیک آف (Kick off)، مد کریر (Career Mode)، تورنمنت‌ها (دارای تورنمنت‌های مجوز دار و سفارشی‌شده، از جمله لیگ قهرمانان اروپا)، جام بین المللی زنان، فصل‌های آنلاین و دوستانه و فصل‌های محلی

این بازی همچنین شامل تعدادی کمپین انتخابی FIFA Ultimate Team در طول فصل خواهد بود:

  • وظایف مدیر
  • فصل‌ها، مسابقات و درفت‌های تک‌نفره و آنلاین
  • مسابقه تکی آنلاین
  • چالش‌های تیم‌سازی

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا