بازی

تریلر رسمی سریال House of the Dragons منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر رسمی سریال House of the Dragons منتشر شد [تماشا کنید]

HBO پیش از رویداد «کامیک-کان سن دیگو» که از فردا تا یکشنبه برگزار خواهد شد، تریلر رسمی سریال House of the Dragons را منتشر کرد.

سریال خاندان اژدها که پیش‌درآمد یا اسپین‌آف Game of Thrones محسوب می‌شود درباره خاندان تارگرین‌ها است و داستان یکی از بزرگ‌ترین جنگ‌های داخلی تاریخ وستروس را شرح می‌دهد. تریلر آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیتبازگشت کارگردان جنجالی با عنوانی خسته‌کننده
نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیت

زمان که درباره تارگرین‌ها صحبت می‌کنیم، بسیاری از طرفداران به یاد دنریس (با بازی امیلیا کلارک) می‌افتد که در سریال «بازی تاج و تخت» برای تصاحب تخت آهنین تلاش می‌کرد. با این حال، در House of the Dragons با تارگرین‌های بیشتری روبرو هستیم و در این تریلر به نظر می‌رسد شاهد مبارزات جذابی برای رسیدن به قدرت، مخصوصا در میان زنان خاندان تارگرین مواجه خواهیم شد.

در تریلر، وستروس وضعیت آشفته‌ای دارد و همه درباره این موضوع صحبت می‌کنند که پس از مرگ پادشاه ویسریس اول تارگرین که «پدی کانسیداین» نقش او را بازی می‌کند، چه کسی تاج و تخت را به دست خواهد گرفت.

طبق قوانین، فرزند ارشد ویسریس یعنی دخترش، «رینیرا تارگرین» که نقش او را «اما دآرسی» بازی می‌کند، به این سمت خواهد رسید اما همانطور که یکی از اعضای شورا در تریلر اشاره می‌کند، «تاکنون هیچ ملکه‌ای روی تخت آهنین ننشسته است.»

در مقابل رینیرا، «شاهزاده دیمون تارگرین» عموی او (با بازی مت اسمیت) قرار دارد که معتقد است وارث قانونی برادرانش است. در حالی که در Game of Thrones شاهد نبرد سنگینی بین خانواده‌های مختلف برای حکمرانی بر وستروس بودیم، این بار به نظر می‌رسد نوعی رقابت صمیمانه‌تر و خانوادگی برای تصاحب قدرت را شاهد باشیم.

از دیگر بازیگران سریال می‌توان به «اولیویا کوک» اشاره کرد که نقش ملکه آلیسنت‌های تاور را بازی می‌کند. سریال House of the Dragons در تاریخ ۳۰ مرداد پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا