عمومی

مایکروسافت بینگ هر روز ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد

مایکروسافت بینگ هر روز ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد

مایکروسافت نتایج سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۴ خود را منتشر کرد و به لطف پیشرفت‌های خود در حوزه‌ی هوش مصنوعی، شاهد رشد مثبت نسبت‌به سه‌ماهه‌ی قبل بود. ردموندی‌ها اعلام کردند که موتور جست‌وجوی بینگ به بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دست یافته است.

دست‌یابی به ۱۴۰ میلیون کاربر نشان‌دهنده‌ رشد ۴۰ درصدی کاربران نسبت‌به سال گذشته است؛ یعنی زمانی که مایکروسافت برای اولین بار Bing AI را معرفی کرد.

کوپایلت در ابتدا Bing AI Chat نامیده می‌شد، اما مایکروسافت برای یکپارچه کردن تجربه‌ی هوش مصنوعی در موتور جست‌وجو و ویندوز ۱۰ و ۱۱، نام آن را تغییر داد.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در جریان کنفرانس خبری مربوط‌به درآمد این شرکت اعلام کرد که برنامه‌‌ی موبایل Copilot پس از تبلیغ در مسابقه‌ی سوپربول شاهد افزایش چشمگیری در دانلود بوده است. او گفت: «ما Copilot را در این سه‌ماهه برای پلتفرم تبلیغاتی خود نیز منتشر کردیم.»

امی هود، مدیر مالی مایکروسافت، می‌گوید: «رشد در بخش‌های ابری و هوش مصنوعی، نتایج درخشانی را در سه‌ماهه‌ی سوم برای مایکروسافت رقم زد.»

درآمد کل مایکروسافت ۱۷ درصد نسبت‌به سال قبل افزایش یافته و به ۶۱ میلیارد دلار رسیده است که ۳۵٫۱ میلیارد دلار آن حاصل تجارت سیستم‌های ابری است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا