رمز ارز

فانتوم در تلاش برای شکستن مقاومت ۰٫۷۹ دلاری! موج صعودی جدیدی در راه است؟

فانتوم در تلاش برای شکستن مقاومت ۰٫۷۹ دلاری! موج صعودی جدیدی در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت فانتوم (FTM) همچنان در زیر یک محدوده مقاومتی که چندین بار برای غلبه بر آن تلاش کرده، باقی مانده است. در پی پیوستن نهنگ‌های بیشتر به شبکه، این امکان وجود دارد که در روزهای آتی، قیمت از سد این مقاومت عبور کند.

قیمت فانتوم در زمان نگارش این خبر حدود ۰.۷۶ دلار است و گاو‌ها در تلاشند با شکست محدوده مقاومتی ۰.۷۹ دلار تا ۰.۸۸ دلار، آن را افزایش دهند. آن‌ها اوایل هفته گذشته، پس از بهبود قیمت از کف ۰.۶۳ دلار، در انجام این کار شکست خوردند.

لازم به ذکر است، بیش از ۱۱۰ میلیون توکن FTM به ارزش بیش از ۸۲ میلیون دلار بین سطوح قیمتی ۰.۷۶ تا ۰.۸۷ دلار خریداری شده و دارندگان آن‌ها مدت زیادی است که در انتظار افزایش قیمت و رسیدن به سود هستند.

در صورت غلبه قیمت بر محدوده مقاومت یاد شده، این توکن‌ها در سود قرار خواهند گرفت. چنین صعود قیمتی تنها با همکاری نهنگ‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

Ramzarzخرید سریع FTM!
با یک کلیک فانتوم (FTM) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید XRP

طبق گزارش‌ها، تعداد آدرس‌های نهنگ‌ شبکه فانتوم از ۲۵۹ به ۲۹۳ عدد افزایش یافته‌ است. این افزایش ۱۳.۱ درصدی در بازه ۱۰ روزه نشان‌دهنده افزایش احتمال شکسته شدن محدوده مقاومتی مذکور است.

در صورت افزایش قیمت و غلبه بر محدوده مقاومت، این سطح می‌تواند به یک حمایت قوی تبدیل شود. در ادامه نیز قیمت می‌تواند با آزمایش مقاومت ۰.۹۰ دلار، شانس خود را برای ۱ دلاری شدن امتحان کند.fantom-price-resistance-under-threat

با این حال، اگر قیمت فانتوم نتواند از حد پایین محدوده مقاومتی در ۰.۷۹ دلار فراتر رود، ممکن است تا ۰.۶۳ دلار کاهش یابد. شکسته شدن این حمایت، سناریوی صعودی را باطل خواهد کرد.

منبع

بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا