عمومی

کیف پول من: توکن مدیرعامل OpenAi دو برابر شد!

کیف پول من: توکن مدیرعامل OpenAi دو برابر شد!

توکن WLD در واقع از سوی کمپانی «Tools of Humanity» طراحی و عرضه شده است که سم آلتمن (Sam Altman) یکی از بنیان‌گذاران این کمپانی و رئیس هیئت مدیره آن است. سم آلتمن در واقع مدیرعامل کمپانی OpenAI نیز می‌باشد و از او به عنوان یکی از برجسته‌ترین افراد فعال در حوزه بازارهای مالی که دارای سابقه برنامه‌نویسی درخشانی است یاد می‌شود. کمپانی محبوب OpenAI همان کمپانی است که جامعه جهانی را از طریق ChatGPT با هوش مصنوعی بهتر آشنا نمود. تا پیش از معرفی پروژه ورلد کوین و رمزارز WLD، بازار رمزارزها به نوعی دوران رکود خویش را سپری می‌کرد و با عرضه این توکن حال شاهد ایجاد هیاهوهای جدیدی در این مارکت هستیم.

به طور کلی پروژه WorldCoin پروتکلی متن باز بوده که با هدف فراهم نمودن دسترسی عموم مردم به خدمات مالی و احراز هویت طراحی شده است تا بدین شکل کاربران بتوانند فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی، شرایط اقتصادی، قومیتی و نژادی، ثروت و دانش خویش را در اختیار عموم مردم جهان قرار دهند. رمزارز پروژه ورلد کوین، WLD نام دارد که با داشتن هویت دیجیتالی که این پروژه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توانند آن را به عنوان پاداش دریافت کنند.

براساس ادعای بلاگ خبری کیف پول من، توکن ورلد کوین همواره نسبت به اخبار کمپانی OpenAI واکنش نشان داده و چنین امری نیز به دلیل حضور سم آلتمن در هر دو کمپانی یاد شده است. به عنوان مثال به هنگامی که سم آلتمن از مدیرعاملی کمپانی OpenAI کنار گذاشته شد، قیمت WLD به شکل غیرمنتظره‌ای روند نزولی در پیش گرفت و حالا با معرفی هوش مصنوعی Sora از سوی OpenAI نه تنها رشد قیمتی را آغاز کرده بلکه به دو برابر ارزش قبلی خود دست پیدا کرده است.

افزایش قیمت توکن هوش مصنوعی WLD

طبق داده‌ها و اطلاعات آماری کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال WLD در هفته اخیر با رشد چشمگیر 240 درصدی مواجه بوده و قیمت آن به 7.6 دلار رسیده است. به طور کلی توکن هوش مصنوعی WLD در ماه اخیر رشد قیمتی بسیار خوبی را تجربه کرده است این موضوع علاوه بر منتشر شدن پلتفرم Sora، چندان بی‌ارتباط با میلیونی شدن کاربران کیف پول پروژه به نام «ورلد اپ» نیست.

خرید توکن WLD در ایران

براساس آنچه مطرح گردید، واضح است که امسال را می‌توان بهترین سال برای سرمایه‌گذاری بر روی توکن‌های هوش مصنوعی و به ویژه توکن WLD به شمار آورد؛ قرینه روشن موجود برای اثبات چنین ادعایی رشد 25 درصدی کلیه توکن‌های هوش مصنوعی در چند روز اخیر است. این واقعیت بر کسی پوشیده نیست که روزانه بر تعداد ابزارهای هوش مصنوعی کاربردی افزوده می‌شود و امروزه ابزارهای هوش مصنوعی به بخش جدا نشدنی زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند. حال سوال این است که آیا تریدرها و سرمایه‌گذاران ایرانی نیز می‌توانند از مزایای توکن‌های هوش مصنوعی معتبری همچون توکن WLD که از پتانسیل خوبی برای رشد قیمتی برخوردار است، استفاده کنند؟!

احتمالاً با وجود تحریم‌های مالی بین‌المللی و عدم ارائه خدمات صرافی‌های معتبر بین‌المللی نظیر بایننس به چنین سوالی پاسخ منفی خواهید داد؛ اما خوشبختانه با ورود صرافی‌های ایرانی معتبری همچون کیف پول من که دارای امنیت بسیار بالایی هستند، این مشکل نیز برطرف شده است. به بیان بهتر، تریدرهای ایرانی بدون آن که نیازی به استفاده از پی‌پال، ویزا کارت و مستر کارت داشته باشند، به راحتی و با استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی و پرداخت ریال می‌توانند رمزارز مورد نیاز خود را از صرافی کیف پول من خریداری نمایند و هیچگونه نگرانی خاصی از بابت مسدود شدن حساب و بلوکه شدن دارایی‌ها نظیر آنچه که در صرافی بایننس رخ می‌دهد، نباشند.

مزایای خرید توکن WLD از صرافی کیف پول من

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا