عمومی

نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت

نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت

بیش‌از هفت سال از عرضه‌ی کنسول بازی دستی نینتندو سوییچ می‌گذرد و این فاصله‌ی زمانی صدای بسیاری از گیمرها را درآورده است. بر اساس ادعای وب‌سایت اسپانیایی Vandal، نینتندو سوییچ ۲ کمتر از یک سال دیگر با دسته‌ی آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر از نسل قبل عرضه خواهد شد.

دسته‌ی فعلی کنسول نینتندو سوییچ خارهای ریل‌مانندی دارد و با قرارگرفتن خارها روی بدنه‌ی دستگاه، به آن متصل می‌شود.

احتمالاً نینتندو می‌خواهد از فناوری آهنربایی که در کنسول بازی لنوو مدل لیجن گو برای اتصال کیبورد استفاده شده بود، در نینتندو سوییچ ۲ بهره بگیرد؛ با این تفاوت که لیجن گو از یک قفل مکانیکی برای اتصال کامل بهره می‌برد.

برخی از سازندگان لوازم جانبی به وبسایت Vandal گفته‌اند که نینتندو فرصتی برای کار با کنسول دستی جدیدش به آن‌ها داده است؛ اما اطلاعاتی از طراحی محصول و مشخصات سخت‌افزاری ارائه نشده.

انتظار می‌رود امکان استفاده از دسته‌ی کنسول بازی نینتندو در نسل جدید به‌صورت اتصال بی‌سیم فراهم شود.

مقاله‌های مرتبط

اطلاعات فاش‌شده از نینتندو سوییچ ۲ به نمایشگر بزرگ‌تر از نسل فعلی و کوچک‌تر از کنسول بازی استیم دک اشاره دارند. بسیاری از افشاگرها معتقدند که سوییچ ۲ از گرافیک انویدیا با معماری Ampere استفاده می‌کند.

احتمالاً کنسول دستی جدید نینتندو اواخر سال ۲۰۲۴ رونمایی شود و از سال ۲۰۲۵ در دسترس قرار بگیرد. انتظار می‌رود افزایش هزینه‌های تولید و نرخ ارز باعث افزایش قیمت کنسول بازی جدید نینتندو شود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا