بازی

تصویر جدیدی از سریال The Last of Us منتشر شد

تصویر جدیدی از سریال The Last of Us منتشر شد

فاصله زیادی با آغاز پخش سریال لست آو آس (The Last of Us) از شبکه HBO‌ نداریم و اکنون تصویر جدیدی از این مجموعه منتشر شده است.

سونی و HBO‌ اکنون روی بازاریابی و تبلیغ برای این سریال تمرکز دارند و به همین خاطر تصویر جدیدی از Last of Us منتشر شده که الی با بازی بلا رمزی (Bella Ramsay) و تس با بازی آنا تورو (Anna Torv) را شامل می‌شود. این تصویر «محموله و قاچاقچی» نام دارد که تنها بخشی از رابطه الی و تس را توضیح می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

تس در بازی اول شخصیت مهمی بود و انتظار می‌رود سریال روی رابطه او با جوئل نیز تمرکز داشته باشد. در ابتدای بازی اول لست آو آس، جوئل با بازی پدرو پاسکال به سردی با الی برخورد می‌کند و این تس بود که با او رابطه بهتری داشت. از طرف دیگر تس تنها دوست جوئل محسوب می‌شود و حضور او برای تکامل شخصیتی جوئل بسیار مهم و ضروری است. 

سریال Last of Us

آنا تورو بازیگر شناخته شده‌ای است و بدون شک خیلی‌ها او را با سریال Fringe می‌شناسند. دیگر اعضای تیم بازیگری سریال را گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی، مرل دانتریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل تشکیل می‌دهند. 

سریال The Last of ‌Us در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از HBO و HBO Max پخش خواهد شد. چندی پیش دومین تریلر سریال نیز منتشر شده که می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!داستان‌هایی فراموش‌نشدنی برای تمام دوران
با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا