رمز ارز

دست‌های مرموز در حال سوزاندن میلیون‌ها شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های جدید ارائه‌شده توسط پلتفرم Shibburn، روز گذشته، مقدار قابل‌توجهی از توکن‌های شیبا اینو (SHIB) برای همیشه از عرضه در گردش حذف شده است.
به گزارش این پلتفرم، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳٫۶۹ میلیون توکن شیبا، توسط هولدرهای مختلف و در هفت تراکنش جداگانه برای همیشه سوزانده شدند. به این ترتیب، میزان توکن‌سوزی شیبا در ۲۴ ساعت گذشته، ۵،۷۶۱ درصد افزایش یافته است.
علاوه بر این، داده‌های پلتفرم Etherscan نشان می‌دهند که یک کیف پول مرموز، ۷٫۳۷ میلیون توکن SHIB را در یک تراکنش مهم که حدود ۶ ساعت پیش انجام شده، به آدرس مرده ارسال کرده است. پس از این توکن‌سوزی گسترده، موجودی شیبای این کیف پول به صفر رسیده است.
از آنجایی که بهبود قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد، انتظار می‌رود که جامعه شاهد افزایش مداوم تعداد توکن‌های سوزانده‌شده SHIB باشد. در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۰۱۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴٫۵ درصد و نسبت به یک هفته گذشته، ۲۰ درصد رشد دارد.
علاوه بر این، داده‌های پلتفرم WhaleStats حاکی از آن هستند که شیبا به برترین توکن معامله‌شده در بین ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شده است. این نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ به این میم کوین محبوب در حال افزایش است. به طور کلی، بزرگترین نهنگ‌های اتریوم اکنون ۵۰٫۷۹۴ میلیون دلار SHIB در کیف پول خود دارند که نشان‌دهنده ۲٫۲۴ درصد از کل پرتفوی آنها است.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا