رمز ارز

سرویس‌دهی به کاربران ایرانی برای صرافی کراکن دردسرساز شد!

زمان مطالعه: دقیقه

به گزارش نیویورک تایمز، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در حال تحقیق در مورد صرافی کراکن (Kraken) به اتهام نقض تحریم‌های اقتصادی علیه ایران است. به این ترتیب، این صرافی ممکن است به دلیل نقض این تحریم‌ها، جریمه شود.
طبق گزارش‌ها، پنج نفر وابسته به این شرکت که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، به نیویورک تایمز گفته‌اند که کراکن مظنون است که به کاربران ایران و سایر کشورهای تحریم‌شده اجازه داده تا از خدمات آن استفاده کنند، علی‌رغم این‌که این شرکت از انجام این کار منع شده است. طبق گزارش‌ها، بیش از ۱،۵۰۰ کاربر مقیم ایران تا ماه ژوئن در صرافی کراکن حساب داشتند.
ایالات متحده از سال ۱۹۷۹ تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را آغاز کرده که بر اساس آن، هیچ کسب و کار مستقر در ایالات متحده نمی‌تواند با این کشور خرید و فروش داشته باشد.
در پاسخ به این گزارش‌ها، مارکو سانتوری (Marco Santori)، مدیر ارشد حقوقی کراکن، گفته که این صرافی تدابیر انطباق قوی‌ای دارد و از نزدیک بر رعایت قوانین تحریم نظارت می‌کند.
پیش‌تر و در ماه مارس، بازار معروف اوپن‌سی (OpenSea) برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) – مستقر در نیویورک – نیز از تحریم و حذف حساب‌های کاربران ایرانی خبر داده بود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع دی‌کریپت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا