رمز ارز

امکان بازیابی رمزارزهای سرقت‌شده در متامسک!

زمان مطالعه: دقیقه

کیف‌پول ارز دیجیتال متامسک (Metamask)، با پلتفرم Asset Reality، به منظور دسترسی و بازیابی دارایی‌های دیجیتالی همکاری می‌کند. این همکاری به کاربران کمک خواهد کرد تا دارایی‌های سرقت شده خود را بازیابی کنند. این سرویس رایگان است، اما کاربران باید هزینه‌های مربوط به دعاوی قضایی را بپردازند.
متامسک با بیش از 30 میلیون کاربر فعال ماهانه، یکی از بزرگترین کیف پول‌های دیجیتال است که کاربران جهانی به آن دسترسی دارند. با این حال، افزایش محبوبیت آن منجر به افزایش موارد کلاهبرداری و فیشینگ شده است. از آن‌جایی که متامسک به منابع مالی کاربران دسترسی ندارد، مقابله با کلاهبرداری‌های مربوط به دارایی‌های دزدیده شده چالش‌برانگیز است.
هدف این مشارکت جدید کمک به کاربران برای بازیابی دارایی‌های دیجیتالی بوده و Asset Reality مسئول بررسی کلاهبرداری‌های رخ داده است. این سرویس جدید برای تمامی کاربران متامسک در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. Asset Reality اعلام کرده است که رویه سنتی، قربانیان را ملزم می‌کند که مبلغ قابل‌توجهی را برای پیگیری دعاوی قضایی بپردازند. برای تغییر نحوه انجام کارها، این شرکت قربانیان را گرد هم آورده و به عنوان یک گروه به پیگیری وضعیت آنها خواهد پرداخت. به این ترتیب، حتی کاربرانی که ضرر کمی متحمل شده‌اند، نیز می‌توانند دارایی‌های خود را بازیابی کنند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا