عمومی

عملکرد فوق‌العاده سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴؛ تولید گوشی و تبلت به ۶۵ میلیون واحد رسید

عملکرد فوق‌العاده سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴؛ تولید گوشی و تبلت به ۶۵ میلیون واحد رسید

واحد موبایل سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. سری گلکسی S24 با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و خط تولید جدید این سری از گوشی سامسونگ رکوردهای پیش‌فروش را در چندین کشور شکست و در نتیجه غول فناوری کره‌ی جنوبی توانست در زمینه‌ی تولید گوشی و تبلت فراتر از اهداف خود عمل کند.

طبق گزارش رسانه‌ی کره‌ای TheElec، تعداد گوشی‌ها و تبلت‌هایی که سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ تولید کرده، نسبت‌ به برنامه‌ی اولیه‌ی این شرکت بیشتر بوده است. سامسونگ موفق شد در بازه‌ی زمانی مورد اشاره‌، بیش‌ از ۶۵٫۴ میلیون گوشی هوشمند و تبلت تولید کند که ۲۲ درصد بالاتر از هدف اولیه‌ی تولید ۵۳ میلیون دستگاه محسوب می‌شود. گوشی‌های تولیدشده در وینگ‌تک (شریک تجاری سامسونگ) در این آمار محاسبه نشده‌اند.

سامسونگ قصد دارد حدود ۲۵۳ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه کند که از این میان، ۵۱ میلیون دستگاه از سری گلکسی S و گلکسی Z خواهند بود.

فروش خوب خانواده‌ی گلکسی S24 در سطح جهان و سایر گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی این شرکت در هند، ازجمله دلایلی محسوب می‌شود که باعث افزایش تولید سامسونگ شده است.

سامسونگ دیسپلی، تأمین‌کننده‌ی پنل‌های OLED برای واحد موبایل سامسونگ (MX)، به‌دلیل افزایش فروش گوشی و تبلت‌های گلکسی، با حداکثر ظرفیت خود فعالیت می‌کند. خط تولید A2 سامسونگ دیسپلی که وظیفه‌ی ساخت پنل‌های OLED انعطاف‌ناپذیر را دارد نیز درحال‌حاضر با ۸۰ درصد از ظرفیت نهایی خود کار می‌کند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا