بازی

فروش داخلی فیلم Nope از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش داخلی فیلم Nope از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فیلم ترسناک Nope به کارگردانی جردن پیل توانسته عملکرد خوب خود در باکس آفیس را گسترش دهد و فروش داخلی آن از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است. این آمار نشان می‌دهد که این فیلم نیز توانسته به موفقیت آثار قبلی پیل، یعنی Get Out و Us برسد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

فیلم Nope در حال حاضر در سومین هفته از اکران خود در سینما قرار دارد و نسبت به فیلم Us که در زمان اکران خود تقریبا ۱۵۶.۵ میلیون دلار فروش داشت، کمی عقب‌تر افتاده است. فیلم Us با پایان اکران خود، ۱۷۵ میلیون دلار در داخل کشور به دست آورد و در نهایت به فروش ۲۵۵ میلیون دلاری در سراسر جهان رسید، چیزی که با نسخه قبلی خود، یعنی Get Out به اشتراک گذاشته شد و آن فیلم هم دقیقا به همین میزان فروش در داخل کشور و سراسر جهان رسیده بود.

درحالی که دو فیلم قبلی جردن پیل به فروشی مشابه دست پیدا کردند، اما به نظر می‌رسد عملکرد Nope شباهت بیشتری به فیلم Get Out دارد، به طوری که این فیلم تا پایان هفته سوم ۱۱۹ میلیون دلار فروش داشت که Nope احتمالا می‌تواند با آن برابری کند یا حتی از آن پیشی بگیرد.

این فیلم در حال حاضر تنها در ایالات متحده اکران می‌شود، بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که چقدر در بازارهای بین المللی تاثیر خواهد گذاشت و آیا می‌تواند به فروش جهانی ۲۵۵ میلیون دلاری دو عنوان قبلی پیل برسد یا خیر.

داستان فیلم Nope روی تهاجم موجودات بیگانه تمرکز دارد. دنیل کالویا (از فیلم Get Out) و کیکی پالمر بازیگران اصلی فیلم هستند که نقش یک برادر و خواهر مزرعه دار را برعهده دارند. این فیلم از زمان اکران تاکنون نقدهای مثبتی را دریافت کرده و امتیاز ۸۲ درصد را از سایت راتن تومیتوز به خود اختصاص داده است.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا