بازی

تصویر و ویدئو جدیدی از سریال The Last of Us لو رفت [تماشا کنید]

تصویر و ویدئو جدیدی از سریال The Last of Us لو رفت [تماشا کنید]

بدون شک خیلی‌ها منتظر پخش The Last of Us (لست آو آس) از شبکه HBO هستند و اکنون ویدئو و تصویر جدیدی از ست فیلم‌برداری سریال لو رفته است. 

تصویر منتشر شده از سریال The Last of Us الی با بازی بلا رمزی (Bella Ramsay) را نشان می‌دهد که به جوئل با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) تکیه داده است. این تصویر به تنهایی نوید بخش این است که سازندگان سریال توانسته‌اند به خوبی حس و حال بازی لست آو آس را بازسازی کنند. احتمالا برای این موضوع باید مدیون تلاش‌های اعضای استودیو ناتی داگ باشیم.

الی و جوئل در سریال The Last of Us

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت مالک – زخم کاریمکبث زخمی!
تحلیل شخصیت مالک – زخم کاری

رابطه جوئل و الی در بازی از هر چیز دیگری مهم‌تر بوده و این موضوع برای موفقیت سریال ضروری است. ویدئو منتشر شده از ست فیلم‌برداری نیز الی و جوئل را در حال راه رفتن در کنار هم نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که این عکس و فیلم در یک روز گرفته شده‌اند و لباس شخصیت‌ها هم تغییر نکرده است. شما می‌توانید ویدئو منتشر شده را در زیر تماشا کنید:‌

تیم بازیگری این سریال علاوه‌بر پدرو پاسکال و بلا رمزی شامل گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی، مرل دانتریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل می‌شود. کارگردان و خالق این سری، نیل دراکمن، نیز در ساخت این سریال نقش دارد. نیل یکی از نویسندگان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است.

کانتمیر بالاگو (Kantemir Balagov)، علی عباسی و یازمیلا ژبانیچ دیگر اعضای تیم کارگردانی سریال The Last of Us هستند. باید به این نیز اشاره کنیم که کارولین استراوس و ایوان ولز (رییس بخش توسعه بازی در ناتی داگ) در میان تهیه‌کنندگان سریال حضور دارند. سریال The Last of Us احتمالا اوایل سال ۲۰۲۳ از HBO پخش شود. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا