بازی

بلیزارد از نقشه راه World of Warcraft برای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد

بلیزارد از نقشه راه World of Warcraft برای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد

شرکت بلیزارد (Blizzard) قصد عرضه ۶ محتوای جدید برای World of Warcraft را طی سال ۲۰۲۳ با فاصله زمانی کوتاه دارد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

رئیس بلیزارد، مایک ایبارا (Mike Ybarra)، اخیراً اعلام کرد که تیم توسعه قصد دارد ریتم و سرعت انتشار محتوا برای این بازی را افزایش دهد و این کار را با آپدیت‌های Dragonflight آغاز می‌کند، چرا که استودیو قصد دارد «ورلد آو وارکرفت» را به اثری تبدیل کند که همیشه دارای ماجراجویی‌های جدیدی برای بازیکنانش است.

به دنبال عرضه بسته الحاقی Dragonflight، استودیو از وظیفه‌ای که نسبت به بازیکنان این فرنچایز دارد نیز آگاه بوده و قصد دارد با به‌روزرسانی‌های متعددی که بلافاصله پس از انتشار آن در دسترس قرار خواهند گرفت، سطح تنوع و جذابیت بازی را افزایش بدهد. از این رو، برای سال ۲۰۲۳ دو به‌روزرسانی بزرگ درنظر گرفته شده که مناطق، Raid و جوایز فصلی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

World of Warcraft

به نظر می‌رسد ۴ به‌روزرسانی باقی مانده نیز شامل رویدادهای جدیدی در دنیای این اثر، به‌روزرسانی‌های مخصوص در سیستم‌ها، تجربه سیاه‌چاله‌ها، چپترهای داستانی و سینماتیک می‌شوند که حکم اختتامیه برای داستان فعلی یا حتی افتتاحیه برای ماجراجویی بزرگ بعدی را خواهند داشت.

آخرین بسته الحاقی این بازی آنلاین محبوب و بزرگ در اواخر ماه نوامبر عرضه شد و بازیکنان را به منطقه جدید Dragon Isles برد و سیستم پرواز با اژدها درکنار قابلیت شخصی سازی اژدها و مواردی کاملاً جدید را به بازی World of Warcraft اضافه کرد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا