بازی

بررسی آیفون ۱۴ پلاس

بررسی آیفون ۱۴ پلاس

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید در سال ۲۰۲۲ مهم‌ترین سوالی که وجود داشته باشد، این است که خرید آیفون ۱۴ پلاس تا چه حد می‌تواند عقلانی باشد؟ افرادی که صفحه نمایش بزرگ‌تر دوست دارند، هنگامی که اپل از سری آیفون ۱۴ خود رونمایی کرد، یقینا خوشحال شده و متوجه شدند که با قیمت کمتری هم می‌توانند صفحه نمایش بزرگ‌تر را با خرید آیفون ۱۴ پلاس تجربه کنند. اپل نسخه‌ پلاس خود را از زمان آیفون ایکس استفاده نکرده بود و حال با عملکرد بد نسخه‌های مینی، شاهد بازگشت این نسخه ها هستیم. آیفون ۱۴ پلاس اکنون با به‌روزرسانی معناداری روانه بازار شده و موفق می‌شود که احساس کاملا جدیدی برای علاقه‌مندان به همراه داشته باشد.

با خرید آیفون ۱۴ پلاس اکنون می‌توانید به تجربه صفحه بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی با وزن سبک‌تر نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس دسترسی پیدا کنید. این مطمئنا به لطف قاب آلومینیومی سبک‌تر آیفون ۱۴ پلاس در مقایسه با فولاد سنگین‌تر مورد استفاده در آیفون ۱۴ پرو مکس و همچنین نبود دوربین زوم 3X است. تفاوت ۱۵ درصدی ممکن است که در ابتدا جزئی به نظر برسد، اما شما تفاوت در استفاده روزمره را کاملا با این گوشی حس خواهید کرد. می‌توانید انتخاب و آزادی عمل بیشتری در هنگام استفاده از گوشی داشته و آن را راحت‌تر در دستان خودتان بگیرید. برای اولین بار شاهد این هستیم که یک آیفون غیر پرو، عمر باتری بیشتری را می‌تواند برای شما فراهم کند.

خرید آیفون ۱۴ پلاس جدید اپل

آیفون ۱۴ پلاس ماندگاری باتری بیشتری نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس دارد و این به دلیل مصرف پایین‌تر قطعاتی است که در آن به کار برده است. برای مقایسه می‌توانیم به یک گوشی اندرویدی اشاره کنیم که دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بزرگ‌تر است. گوگل پیکسل ۷ پرو یک گزینه ایده آل است که همچنان ماندگاری باتری پایین‌تری نسبت به تمام نسخه‌های آیفون ۱۴ دارد. بنابراین، در رقابت با آیفون ۱۴ پلاس هم حرفی برای گفتن نخواهد داشت. اگر عمر باتری در اولویت اول شما قرار دارد، یقینا باید آیفون ۱۴ پلاس را در رده اول انتخاب خود داشته باشید.

آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴ پایه از همان پردازنده A15 سال گذشته استفاده می‌کنند و دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و اولترا واید را هم می‌توانید داشته باشید. ویژگی‌های دیگری مانند سیستم تشخیص تصادف جدید و عملکردهای ایمنی تماس ماهواره‌ای SOS را هم می‌توانید داشته باشید. صفحه نمایش بزرگ‌تر شده است، اما به جای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن در آیفون ۱۴ پرو مکس، تنها به نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز دسترسی خواهید داشت که در این عصر چندان مناسب دیده نمی‌شود. قابل درک است که یک آیفون استاندارد نمی‌تواند با مدل‌های پرو رقابت کند، اما یک صفحه نمیش ۶۰ هرتی دیگر توجیهی با این رده قیمت ندارد.

آیفون ۱۴ ممکن است که کمتر شما را تحت تاثیر قرار دهد. چرا که در واقع همان آیفون ۱۳ با افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت است، اما آیفون ۱۴ پلاس به لطف عمر باتری چشمگیر و صفحه نمایش بزرگ‌تر، متفاوت‌تر عمل می‌کند. آیفون ۱۴ پرو از جدیدترین تراشه A16 استفاده می‌کند و به سیستم سه دوربینه ۴۸ مگاپیکسلی هم که دارای بزرگ‌نمایی ۳ برابری است، دسترسی دارد. همیشه می‌توانید از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و داینامیک آیلند همراه با کیفیت ساخت بالاتر هم دسترسی پیدا کنید. با وجود کاستی‌ها، آیفون ۱۴ پلاس تجربه بسیار مشابهی را از نظر عملکرد و سرعت برای‌تان به همراه خواهد داشت.

خرید سری جدید آیفون از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب یکی از وب سایت‌های خوبی است که می‌توانید برای خرید آیفون ۱۴ پرو در کنار سایر نسخه‌ها به آن مراجعه کرده و امکان پرداخت اقساطی را هم داشته باشید. پرداخت اقساطی با ارائه ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی‌ها انجام شده و مابقی مبلغ را هم باید به‌صورت اقساطی و بین ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این شرایط برای تمام مدل‌های آیفون ۱۴ ممکن شده و می‌توانید به طیف رنگی متعدد آن و پیکربندی‌های حافظه‌ای دسترسی پیدا کنید. سری آیفون ۱۳ هم همچنان در این فروشگاه فرواخته می‌شود و قیمت‌های مناسب‌تری را هم می‌توانید داشته باشید.

بیاد داشته باشید که در مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۴، علاقه‌مندان توانستند که با مدل‌های جدید اپل واچ نیز همراه شوند. اپل واچ ترکیب بسیار مناسبی برای آیفون ۱۴ پرو و نسخه‌های دیگر است که می‌توانید با قیمت و مناسب و امکان خرید اقساطی به سراغش بروید. اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا بیشترین میزان طرفداران را دارند و هر کدام با مناسب‌ترین قیمت در ایران ارائه می‌شوند. اپل برای نسخه اولترا، شرایط خاصی را در نظر گرفته و عمر باتری عالی در کنار صفحه نمایش بزرگ‌تر را برای‌تان فراهم می‌کند و به نوعی ورزشکاران حرفه‌ای‌تر می‌توانند به سراغش بروند. با خرید آیفون ۱۴ پلاس هم می‌توانید جدیدترین مدل گوشی آیفون را در سال ۲۰۲۲ دریافت کرده و از کار با آن لذت ببرید. فراموش نکنید که سایر دستگا‌ه‌های اکونومی اپل را به همین شیوه می‌توانید از بازرگانی سیب خریداری کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا