بازی

کوجیما درباره همکاری خود با مایکروسافت و بازی جدیدش صحبت کرد

کوجیما درباره همکاری خود با مایکروسافت و بازی جدیدش صحبت کرد

هیدئو کوجیما در مصاحبه جدیدی درباره نحوه همکاری استودیو او با مایکروسافت برای ساخت بازی جدیدش صحبت کرد و یک بار دیگر تاکید کرد که این یک بازی سنتی نخواهد بود.

در کنار بازی Death Stranding 2 که اخیرا با انتشار یک تریلر تایید شد، کوجیما پروداکشنز با همکاری ایکس باکس در حال کار روی یک پروژه مبتنی بر ابر است که در ماه ژوئن معرفی شده بود.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر آذر ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر آذر ۱۴۰۱]

در یک مصاحبه جدید با IGN، کوجیما گفت که «علاوه بر DS2، ما در حال ساخت یک عنوان غیرعادی دیگر هستیم.» کوجیما در این مصاحبه گفت که بازی برای شرکای بالقوه دیگری نیز ارائه شده بود، اما مایکروسافت تنها شرکتی بود که واقعا مفهوم آن را درک کرد، در حال که دیگر شرکت‌ها فکر می‌کردند او یک «دیوانه» است.

او در مصاحبه خود گفت:

بخشی از دلیلی که من توانستم برای ۳۰ سال بازی بسازم این است که فناوری جدید به سرعت جایگزین قدیمی‌ها می‌شود. فناوری‌ای که امروز استفاده می‌کنید ممکن است فردا قابل اجرا نباشد و من علاقه‌مندم راه‌هایی را برای ترکیب گزینه‌های جدید پیدا کنم. البته که انتخاب اشتباه می‌تواند منجر به شکست شود و از این نظر کمی شبیه به یک برنامه فضایی است.

او در ادامه درباره پروژه‌اش با مایکروسافت صحبت می‌کند:

پروژه‌ای که ما با مایکروسافت روی آن کار می‌کنیم، چیزی است که پنج یا شش سال روی آن فکر می‌کنم. بنابراین من آن را به بسیاری از شرکت‌های بزرگ مختلف ارائه کردم، اما به نظر می‌رسید که آن‌ها واقعا فکر می‌کردند که من دیوانه هستم. در نهایت این مایکروسافت بود که نشان داد واقعا این پروژه را درک می‌کنند و اکنون ما با همکاری هم در حال کار روی این پروژه هستیم.

هیدئو کوجیما

براساس ویدیوهایی که ماه گذشته فاش شده بود، به نظر می‌رسد که پروژه اعلام نشده کوجیما یک بازی ترسناک به نام Overdose خواهد بود.

هفته گذشته نیز رئیس Kojima Productions در یک پیام ویدیویی که همزمان با هفتمین سالگرد تاسیس آن منتشر شد، توضیحاتی درباره این عنوان ارائه کرد و امیدواری خود نسبت به انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ را نشان داد. علاوه بر این، هفته گذشته مشخص شد که کوجیما همچنین در حال ساخت فیلم Death Stranding است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metal: Hellsingerنبرد ریتمیک شیاطین
بررسی بازی Metal: Hellsinger


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا