عمومی

آنر پد ۹ پرو رونمایی شد؛ تبلتی با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و باتری بزرگ

آنر پد ۹ پرو رونمایی شد؛ تبلتی با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و باتری بزرگ

آنر پس از رونمایی گوشی Honor 200 Lite 5G در فرانسه، تبلت جدیدی به نام آنر پد ۹ پرو را برای بازار چین معرفی کرد. این تبلت نسخه‌ی به‌روزشده‌ای از آنر پد ۹ است که چندی پیش رونمایی شد.

تبلت آنر پد ۹ پرو دارای صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچی با پنل TFT LCD، وضوح ۲٬۵۶۰ × ۱٬۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر می‌تواند بیش از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را به‌همراه پوشش ۱۰۰ درصدی طیف DCI-P3 ارائه دهد.

تبلت آنر پد ۹ پرو با قلم

Honor

آنر پد ۹ پرو به تراشه‌ی هشت هسته‌ای دیمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک مجهز است و با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این تبلت سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 دارد و به باتری ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ وات مجهز است.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلوی تبلت جدید آنر تعبیه شده‌اند. ضخامت آنر پد ۹ پرو ۶٫۶۴ میلی‌متر و وزن آن حدود ۵۸۹ گرم گزارش شده است. این تبلت Wi-Fi 6، بلوتوث ۵٫۲، اتصال 5G و یک درگاه USB-C را ارائه می‌دهد.

تبلت آنر پد ۹ پرو در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه می‌شود. قیمت تبلت در نسخه‌های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، به‌ترتیب ۲٬۱۹۹ یوان (۳۰۳ دلار) و ۲٬۴۹۹ یوان (۳۴۵ دلار) تعیین شده که حدود ۳۰ درصد گران‌تر از قیمت تبلت آنر مدل پد ۹ است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا