بازی

ساخت فیلم ترسناک The Conjuring 4 تایید شد

ساخت فیلم ترسناک The Conjuring 4 تایید شد

فیلم ترسناک احضار ۴  (The Conjuring 4) در دست ساخت قرار دارد و فیلم‌نامه آن توسط دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick)، نویسنده Aquaman 2، نوشته می‌شود.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر فیلم‌نامه The Conjuring 2 و The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It نیز توسط دیوید لزلی جانسون نوشته است. جیمز وان (James Wan)، خالق فرانچایز احضار، نیز به عنوان تهیه کننده The Conjuring 4 بازخواهد گشت. جیمز وان و لزلی جانسون به تازگی در ساخت دنباله آکوامن نیز همکاری کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناکهارمونی وحشت
بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناک

سری فیلم‌های احضار روی دو شخصیت اد و لورین وارن با بازی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) تمرکز دارد که به بررسی اتفاقات ماوراء الطبیعه می‌پردازند. در فیلم احضار ۳ این دو دادگاه واقعی آرن شاین جانسون (Arne Cheyenne Johnson)، به جرم قتل در کانکتیکات در سال ۱۹۸۱ را بررسی می‌کنند.

فیلم Conjuring 4

هنوز اطلاعاتی از فیلم The Conjuring 4 در دسترس قرار ندارد، اما شاهد بازگشت ویلسون و فارمیگا خواهیم بود. همچنین باید اشاره کنیم که پیتر سفرن (Peter Safran) دیگر تهیه کننده احضار ۴ خواهد بود و او در کنار جیمز وان در ساخت تمامی فیلم‌های این سری به صورت مستقیم نقش داشته است.

در حال حاضر فیلم‌برداری The Nun 2، هشتمین فیلم از جهان احضار، در فرانسه در جریان است و احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا