بازی

فیلم لایو اکشن How to Train Your Dragon ساخته خواهد شد

فیلم لایو اکشن How to Train Your Dragon ساخته خواهد شد

اخبار جدید نشان می‌دهد که فیلم ریمیک لایو اکشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) قرار است ساخته شود و برای اکران در ۱۴ مارس ۲۰۲۵ (۲۴ اسفند ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

اولین عنوان این فرانچایز در سال ۲۰۱۰ و به کارگردانی دین دبلویس در استودیو دریم ورکس ساخته شد و دو فیلم بعدی آن، یعنی How to Train Your Dragon 2 و  How to Train Your Dragon: The Hidden World به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ اکران شدند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید

این فرانچایز همچنین شامل انیمیشن‌های کوتاهی نظیر Legend of the Boneknapper Dragon، Book of Dragons و How to Train Your Dragon: Homecoming می‌شود. در نسخه لایو اکشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» شاهد بازگشت کارگردان سه‌گانه انیمیشن، یعنی دین دبلویس هستیم که قرار است به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده در آن همکاری داشته باشد. گویا بازیگران این پروژه نیز اکنون انتخاب شده‌اند، اما بر اساس گزارش‌ هالیوود ریپورتر هنوز اطلاعات خاصی از آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

داستان این فرانچایز پیرامون شخصیتی به نام هیکاپ جریان دارد؛ یک واکینگ کوچک که بدون هیچ استعداد رزمی در دنیایی زندگی می‌کند که در آن مردم در حال جنگ با اژدها هستند. در نهایت او هم یک روز اژدهایی را پیدا می‌کند و این دو یک تیم جدانشدنی و یک دوستی عمیق را تشکیل می‌دهند.

فیلم لایو اکشن How to Train Your Dragon

انیمیشن‌های ساخته شده عملکرد بسیار خوبی داشتند و به این ترتیب برای دریم ورکس بسیار سودآور بود. هر سه فیلم نزدیک به ۲ میلیارد دلار در باکس‌ آفیس بین‌المللی فروش داشتند و همانطور که گفته شد چندین اسپین‌آف‌ نیز از آن ساخته شد. یکی از آن‌ها در زمان حال جریان داشت که تقریبا ۱۳۰۰ سال پس از داستان اولین فیلم دنبال می‌شد.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد این لایو اکشن قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود و قطعا در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۳ انیمیشن موفق که توسط دیزنی یا پیکسار ساخته نشده‌انددنیای انیمیشن که فقط مال دیزنی نیست!
۱۳ انیمیشن موفق که توسط دیزنی یا پیکسار ساخته نشده‌اند


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا