رمز ارز

پیش‌بینی یک رالی صعودی عظیم برای ریپل در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

از زمان آغاز نبرد حقوقی شرکت ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده در دسامبر ۲۰۲۰، قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) در یک روند نزولی کلی بوده است. با این حال، پس از گذراندن یک دوره پرتلاطم در بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری، اکنون به نظر می‌رسد که فرصت‌های بزرگی برای ریپل در سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

شاخص‌های تکنیکال مطلوب

به گزارش سایت کوین گپ، قیمت XRP در بالای یک منطقه تقاضای قوی قرار دارد که به طور جزئی بالاتر از ۰٫۳ دلار است. از ماه ژوئن، ریپل این حمایت را حفظ کرده و اکنون با افزایش قیمت این رمزارز به ۰٫۳۵ دلار، به نظر می‌رسد که گاوها به دنبال یک بریک آوت قبل از کریسمس هستند.

نمودار کندل یک ماهه قیمت ریپل.

از طرفی، اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط fxstreet نشان می‌دهند که در نمودار هفتگی ریپل یک الگوی کنج نزولی شکل گرفته که صعود قیمت این رمزارز به بالاتر از خط روند بالایی این الگو، می‌تواند نشان‌دهنده یک بریک آوت و شروع احتمالی یک روند صعودی جدید باشد.

نمودار کندل هفتگی قیمت ریپل.

انباشت عظیم نهنگ‌ها

نهنگ‌های ارز دیجیتال با بهره‌گیری از کاهش قیمت اخیر ریپل، در حال انباشت توکن‌های XRP بیشتری هستند. طبق گزارش‌ها، در طول پنج هفته گذشته، درصد XRP نگهداری‌شده توسط آدرس‌های نهنگ‌ها از ۱۶٫۷ درصد به ۱۸٫۳ درصد افزایش یافته است. همچنین، از ۲۳ دسامبر، تعداد آدرس‌های نهنگ و کوسه‌های XRP که دارای ۱ تا ۱۰ میلیون توکن هستند، به بالاترین حد خود در ۱،۶۱۷ آدرس، رسیده است.

ذخایر XRP نهنگ‌ها و کوسه‌ها.

قراردادهای هوشمند XRP، به زودی!

مت همیلتون (Matt Hamilton)، مدیر سابق روابط توسعه‌دهنده ریپل، اعلام کرده که قراردادهای هوشمند ممکن است به زودی در XRP Ledger در دسترس باشند. به گفته همیلتون، ویژگی‌های پیشرفته‌ای  از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در حال حاضر در این بلاکچین گنجانده شده‌اند.

حکم نهایی پرونده حقوقی ریپل

علی‌رغم پیش‌بینی‌های تکنیکال و فاندامنتالی قوی برای قیمت XRP، این نتیجه اختلاف حقوقی ریپل با SEC است که در نهایت روند قیمت این ارز دیجیتال را تعیین خواهد کرد. به گفته کارشناسان برجسته حوزه ارزهای دیجیتال، پیروزی ریپل در دادگاه مطمئناً می‌تواند منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت XRP شود.

افزایش قیمت XRP ریپل در سال ۲۰۲۳؟

ریپل با فهرست رو به رشدی از مشارکت‌های جهانی خود، به دنبال تبدیل شدن به یک راه‌حل رمزارزی برای تسهیل پرداخت‌های فرامرزی است. علاوه بر این، این غول رمزارزی اخیراً اعلام کرده که با همکاری یک استارتاپ فعال در حوزه وب ۳، قصد دارد اولین استیبل کوین خود به نام USDS را در XRP Ledger خود راه‌اندازی کند.

بسیاری از تحلیلگران رمزارز پیش‌بینی می‌کنند که عوامل فاندامنتالی قوی و همچنین، شاخص‌های تکنیکال مطلوب، می‌توانند منجر به افزایش قیمت XRP در سال ۲۰۲۳ شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا